اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/150

افشارنادری: دستگاه‏های دولتی در خدمت انتخابات باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: همه عوامل و دستگاه‏های دولتی باید در خدمت انتخابات باشند.

افشارنادری: دستگاه‏های دولتی در خدمت انتخابات باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری در جلسه‏ای با حضور عوامل اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: انتخابات یک رخداد ملی و یک آزمون الهی است و همه باید کمک کنیم و دست به دست هم دهیم و بر اساس رسالتی که داریم ماموریت خود را به خوبی به انجام برسانیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: صندوق‏های سیار جمع‏آوری آرا باید در مسیر تعریف شده حرکت کنند و در زمان مشخص در مکان‏های تعیین شده حضور یابند.

وی ادامه داد: مسئولان صندوق‏های سیار بر اساس دستور ستاد برگزاری انتخابات عمل کنند تا هیئت‏ها بر اساس مسیرهای تعیین شده نظارت‏های لازم را انجام دهند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولان شعبات اخذ رای باید مدارک و حکم‏های خود را به همراه داشته باشند.

افشارنادری تصریح کرد: همچنین مسئولان شعبات باید در روز یازدهم اسفند ماه، صندوق‏های اخذ رای را به همراه محافظ و اعضا تحویل بگیرند.

وی اضافه کرد: صندوق‏های روستایی در ابتدا و صندوق‏های شهری در آخر تحویل داده می‏شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: مسئولان و اعضای شعبات باید حتما یک ساعت قبل از آغاز رای‏گیری در حوزه اخذ رای حضور داشته باشند.

افشارنادری افزود: همه این تاکیدات به این خاطر است که برگزاری انتخابات به درستی و طبق چهارچوب قوانین پیش برود و نظرسنجی‏های عمومی مردم به خوبی انجام شود. 

وی گفت: همه از جمله مردم و اعضای شعبات باید کمک کنند تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: تامین امنیت، تدارکات و اجرای قوانین انتخابات و نظارت‏های لازم در شعبات اخذ رای اعمال می‏شود.

افشارنادری ادامه داد: نمایندگان فرماندار در شعبات باید خود را عامل اصلی بدانند زیرا وظایف آنها بسیار کلیدی و حساس است.

وی افزود: باید در انتخابات قانونمند عمل شود و دست‏اندرکاران اجرای انتخابات، مردم و همه اعضا باید به مفاد قانون عمل کنند و خود را بی‏طرف اعلام کنند تا مردم به آنها اعتماد کرده و بدون هیجان و تاثیرگذاری منفی در انتخابات حضور یابند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: نمایندگان فرماندار باید با تعامل خوب چینش‏های اعضا را انجام دهند و با دقت لازم طبق صورت جلسات لحاظ شده اقدام کنند.

افشارنادری تصریح کرد: همه عوامل و دستگاه‏های دولتی که از بودجه‏های دولتی استفاده می‏کنند باید در خدمت انتخابات باشند و در برگزاری هر چه بهتر آن همکاری کنند و در همه مراحل از امکانات و وسایل خود مایه بگذارند.

وی تاکید کرد: همچنین دستگاه‏های امدادی باید در جریان برگزاری انتخابات حاضر باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: هر برنامه‎‏ای که ستاد برگزاری انتخابات در شهرستان فیروزکوه تنظیم کرده باید اجرا شود تا ماموریت هیئت‏ها و مسئولان انجام شود.

افشارنادری افزود: مسئولان امنیتی باید مانع ایجاد خلل و مسائل امنیتی در انتخابات شوند و بسترها را برای برگزاری انتخاباتی آرام فراهم کنند.

وی اضافه کرد: برای اطمینان خاطر باید در زمان شمارش آرا که لحظات حساس انتخابات است، نظارت‏ها و دقت‏های لازم اعمال شود تا اشتباهی به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید هر آنچه در صندوق‏ها موجود است از جمله آرای اصلی و باطل را از هم جدا کنند و در زمینه نحوه تنظیم صورت جلسه شمارش آرا دقت لازم صورت گیرد.

افشارنادری افزود: نمایندگان فرماندار باید تا لحظه پایانی برگزاری انتخابات همراهی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین تا پایان انتخابات عوامل اجرایی و اعضا باید حضور داشته باشند تا در شعبات مشکلی نباشد و شمارش دقیق و بدون خطا انجام شود و کارها طبق روال عادی در شهرستان فیروزکوه پیش برود.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول