اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه در این استان فراهم شده است.

آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم

علی اصغر عنابستانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد‌ اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه در این استان فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و دشمن تمهیدات زیادی را برای ناامید کردن مردم تدارک دیده، مردم فهیم استان با درک حساسیت موضوع و با حضور خود در پای صندوق‌های رای دشمن را مانند دفعات قبل ناکام خواهند گذاشت.

عنابستانی تصریح کرد: دشمن درصدد است که نظام را با بحران مقبولیت روبه‌رو سازد اما مردم با حضور گسترده خود در صحنه، همیشه مانع از تعبیر خواب دشمن شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از 15 هزار نفر برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند، افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این انتخابات در خور شان نظام، سالم و بی‌حاشیه برگزار شود.

عنابستانی افزود: در این راستا 657 شعبه اخذ رأی برای نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است، این در حالیست که در حوزه انتخابیه بروجن، انتخابات به صورت صد در صد رایانه‌ای برگزار می‌شود.

وی، فضای انتخاباتی استان را پرشور توصیف کرد و گفت: فضای تبلیغاتی در نقاط مختلف استان گسترده شده و ما شاهد فضای انتخاباتی بانشاطی در استان هستیم.

عنابستانی با بیان اینکه درصد مشارکت مردم استان در انتخابات دوره قبل، 75 درصد بوده است، تصریح کرد: امید می‎رود با شور و نشاطی که در این استان وجود دارد، میزان مشارکت مردم در این دوره از رشد قابل توجهی برخوردار شود.

وی، رأی مردم را ملاک عمل نظام دانست و افزود: مردم این استان فهیم، هوشمند، آگاه و علاقمند به نظام و منویات ولی فقیه هستند و به خوبی حساسیت شرایط را درک می‌کنند و روز 12 اسفند با رأی خود، فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت رعایت قانون از سوی داوطلبان و طرفداران آن‌ها تاکید و اظهار داشت: نخستین شرطی که هر فرد کاندیدا باید ملزم به رعایت آن باشد، رعایت قانون، شرع و اخلاق است که در این راستا باید با تبلیغ سالم، از تخریب دیگران بپرهیزد.

عنابستانی افزود: داوطلبان همچنین باید از دادن وعده‌های غیرواقعی و غیرمرتبط به حوزه خود خودداری کنند.

وی با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وظیفه نمایندگان مجلس این است که نقایص و خلأهای قانونی را پیدا و آن را در مجلس رفع کنند و سپس با استفاده از مکانیسم‌های نظارتی بر اجرای صحیح قوانین نظارت داشته باشند.

عنابستانی با بیان اینکه نباید با وعده‌های غیرواقعی، مطالبات مردم را توسعه داد، گفت: ظرفیت‌های نظام محدود و در مقابل مطالبات مردم گسترده است، بنابراین نباید وعده‎هایی که بیش از ظرفیت نظام هستند به مردم داد چراکه این امر موجب گسست بین مردم و نظام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس داوطلبان باید توجه داشته باشند که وعده‌هایی به مردم بدهند که بر اساس ظرفیت‌های نظام، امکان تحقق آن‌ها فراهم باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، اعتمادسازی به نظام را از دیگر وظایف داوطلبان برشمرد و گفت: فرصتی که نمایندگان بدست می‌آورند از نعمات خداوند است که با استفاده از آن می‌توانند منجر به تداوم خدمات و افتخارات نظام شوند.

عنابستانی افزود: در همین راستا اگر نقدی وجود داشته باشد باید آن را طوری مطرح کرد که اقدامات و خدمات نظام زیر سوال نرود و اعتماد مردم به نظام خدشه‌دار نشود.

وی تصریح کرد: مردم به نظام و مسئولان خود اعتماد کامل دارند و این موضع را روز 12 اسفند با حضور خود در پای صندوق‌های رای به همگان نشان خواهند داد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول