اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان خبر داد

برگزاری انتخابات آزمایشی در شهرستان طالقان

خبرگزاری فارس: فرماندار طالقان گفت: با هدف حل اشکالات و نواقص احتمالی یک دوره انتخابات آزمایشی در حوزه انتخابیه طالقان برگزار شد.

برگزاری انتخابات آزمایشی در شهرستان طالقان

ابوالقاسم مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: در زمان برگزاری انتخابات فرصت آزمون و خطا نداریم و به همین دلیل باید تمام مراحل بر اساس برنامه‌ریزی قبلی و به صورت دقیق و قانونی انجام شود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل تاکنون چندین بار به صورت آزمایشی انتخاباتی توسط ستاد انتخابات در شهرستان طالقان به منظور آگاهی از اشکالات و نواقص احتمالی برگزار شده است که آخرین مرحله آن عصر روز سه‌شنبه انجام شد.

* ستاد انتخابات طالقان آماده برگزاری انتخابات است

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان طالقان افزود: با  انجام این مرحله آمادگی نهادهای اجرایی و نظارتی در حوزه انتخابیه طالقان محک زده شد و خوشبختانه ما آمادگی کاملی برای برگزاری سالم، پرشور و قانونی انتخابات داریم.

مهری خاطرنشان کرد: خوشبختانه هماهنگی و تعامل خوبی میان نهادهای نظارتی و اجرایی در این حوزه انتخابیه وجود دارد و تلاش می‌کنیم آمادگی خود را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: در این حوزه نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است و از رسانه‌ها انتظار داریم تا ستاد انتخابات در طالقان را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات یاری کنند.

* تبلیغات کاندیداها در طالقان مطلوب است

فرماندار طالقان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره نحوه تبلیغات نامزدها طی روزهای اخیر گفت: ما یک ملاک داریم و آن هم قانون است و به کاندیداها تاکید کردیم که در این چارچوب می‌توانند فعالیت کنند.

مهری افزود: خوشبختانه تخلف گسترده‌ای در طالقان مشاهده نشده و اکثر فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس موازین و اصول قانونی بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به آمادگی ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و همچنین نشاطی که در شهرستان طالقان وجود دارد، امیدوار به برگزاری انتخاباتی رقابتی و با حضور حداکثری مردم هستیم.

مهری در پایان اظهار امیدواری کرد: در چند روز باقی مانده تا دوازدهم اسفند ماه، کاندیداها، ستادهای انتخاباتی، هواداران آنها و بالاخره رسانه‌ها شرایط حساس کشور را درک کرده و از انجام رفتارهای تخریبی و مخل امنیت بپرهیزند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول