اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانش‌آموزان

مانور انتخابات در مدارس شهرستان دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مانور انتخابات در مدارس شهرستان دشتستان برگزار شد.

مانور انتخابات در مدارس شهرستان دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان در آیین برگزاری مانور انتخابات در مدارس شهرستان دشتستان اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری است و بدون تردید ایران اسلامی با برگزاری بیش از 30 انتخابات اثبات کرده که به نقش مردم در سرنوشت خود اهمیت زیادی می‌دهد.

عباسعلی اسدی افزود: مردم ایران اسلامی همواره عشق و ارادت خود به نظام اسلامی را اثبات کرده‌اند و در تمام عرصه‌های دفاع از نظام حضوری بی‌نظیر و حماسی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: بدون تردید بار دیگر شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس نهم خواهیم بود و مردم با حضور خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان یادآور شد: دشمنان با شیوه‌های تبلیغاتی مختلف تلاش می‌کنند حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند که البته مردم همواره جواب دشمن را در عمل می‌دهند و روز 12 اسفند این مهم اثبات می‌شود.

اسدی بیان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز در روز جمعه هفته جاری پا به پای سایر مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و اقتدار و عزت نظام اسلامی را به اثبات می‌رسانند.

بر اساس این گزارش، عصر امروز و در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور آمادگی و آشنایی دانش‌آموزان با نحوه صحیح انتخابات، انتخابات به صورت نمادین در آموزشگاه مرضیه برگزار شد.

در این برنامه دانش‌آموزان به ترتیب و نظم خاصی با در دست داشتن شناسنامه‌های خود با ذکر صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)، آراء خود را در صندوق‌های اخذ رأی انداختند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول