اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

امنیت کامل در حوزه‌های انتخاباتی گیلان برقرار است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تبلور بصیرت آنان است، گفت: امنیت کامل در حوزه‌های انتخاباتی گیلان برقرار است.

امنیت کامل در حوزه‌های انتخاباتی گیلان برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی استان با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری و آزادی و حضور گسترده مردم در آن عامل پیشبرد نظام در حرکت رو به جلو است.

وی انتخابات را عرصه و میدانی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی عرصه انتخابات برای نظام و دشمنان نظام مهم تلقی می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی به طور نسبی در هر سال یک انتخابات برگزار شده است، افزود: این افتخار ویژه جمهوری اسلامی است و دشمنان انقلاب به دنبال تحت‌الشعاع قرار دادن این موضوع هستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری بیان کرد: انتخابات یک فریضه است که همگی باید خود را موظف به شرکت در آن بدانند و شرکت نکردن در انتخابات خواسته دشمنان انقلاب اسلامی است.

قائدرحمتی درباره تعیین سرنوشت ملت در انتخابات، یادآور شد: طبق فرموده مقام معظم رهبری با هر انتخابات خون جدیدی در رگ‌های انقلاب جاری می‌شود. 

وی با تحلیل وضعیت کنونی کشور و اقدام‌های دشمنان در زمینه القای نارضایتی در مردم و کمرنگ نشان دادن حضور در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: فرمایش رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد و ملت ایران با حماسه‌ای که از حضور خود به نمایش گذاشتند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

فرمانده انتظامی گیلان با تصریح بر اینکه پیشرفت‌های ایران موجب امید و شادمانی مردم و یاس دشمنان است، متذکر شد: دشمنان که پیروزی‌های ملت ایران را بر نمی‌تابند تلاش می‌کنند تا از حضور مردم در انتخابات بکاهند و این بار نیز مشارکتی که در انتخابات از طرف مردم به نمایش گذاشته می‌شود که نشان از اقتدار انقلاب به عنوان الگوی حکومت اسلامی برای آزادگان جهان دارد.

وی در تحلیل نقش مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن بر کشور و اقدام‌های دشمن بیان داشت: حضور گسترده و پرشور مردمی در انتخابات جایگاه انقلاب اسلامی را بالا برده و نقش ایران را به عنوان ام‌القرای جهان اسلام افزایش می‌دهد.

قائدرحمتی با اذعان به اینکه برای مشارکت حداکثری نیاز به آرامش و بستری امن است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و آمادگی که وجود دارد و با تلاش سربازان امام زمان (عج) این اجازه به دشمنان داده نمی‌شود که بخواهند امنیت را مخدوش کنند و هم‌اکنون امنیت کامل در حوزه‌های انتخاباتی سطح استان برقرار است.

وی با بر شمردن نقش مجلس در تحقق اهداف چشم‌انداز 1404 و تحقق گفتمان دهه چهارم انقلاب اسلامی یعنی دهه پیشرفت و توسعه افزود: پیشرفت در سایه قوانین خوب حاصل می‌شود و از آنجا که مجلس در راس امور و ناظر بر تمام دستگاه‌های اجرایی است، توسعه کشور با انتخاب نمایندگان شایسته محقق می‌شود.

این مسئول با تشریح شاخصه‌های یک نماینده خوب ابراز داشت: نماینده اصلح علاوه بر پیروی از ولایت باید خط خود را نسبت به جریان انحرافی و فتنه مشخص و مواضع خود را به روشنی بیان کند.

وی ادای تکلیف شرعی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، خنثی‌سازی توطئه دشمنان و مقابله با مطامع زیاده‌خواهان جهان را از دلایل لزوم مشارکت حداکثری ذکر کرد و اظهار داشت: با یک انتخابات با شکوه خون جدیدی در رگ‌های انقلاب جاری می‌شود و روند حرکت نظام به طرف اهداف بلند خود شتابی مضاعف می‌گیرد.

قائدرحمتی حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم را موجب نشاط و حیات در جامعه و در سایه انقلاب دانست که علاوه بر قوام‌بخشی به کشور، زمینه‌ساز مجلسی سالم و قدرتمند است.

وی جمهوری اسلامی ایران را سرمشق و الگویی برای جنبش‌های اسلامی در منطقه نامید و حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را تبلور بصیرت آنان خواند و یادآور شد: پلیس گیلان برای تعیین سرنوشت خود و کشور و ایجاد بستری امن که در سایه آن رأی دهندگان بدون دغدغه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، وظیفه شرعی و قانونی دارد.

به گفته فرمانده انتظامی گیلان، حضور مردم علاوه بر خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن و نمایش سربلندی و اقتدار نظام اسلامی، وحدت را در جامعه استحکام بخشیده و نظام را در مقابل دشمنان و بدخواهان بیمه می‌کند.

در حاشیه این مراسم قائدرحمتی ضمن اعطای درجه به تعداد 303 نفر از دانش آموختگان دومین دوره سربازان مرکز آموزش فرعی شهید مدنی لاکان گیلان، از متولیان امر آموزش در تمام حوزه‌ها از جمله عقیدتی‌سیاسی و حفاظت اطلاعات قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول