اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج خبر داد

انصراف 4 نامزد انتخابات مجلس در کرج

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کرج از انصراف چهار نامزد حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

انصراف 4 نامزد انتخابات مجلس در کرج

شکرالله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از تایید صلاحیت‌های نهایی نامزدها از سوی شورای نگهبان، اسامی 62 نامزد مجاز به حضور در رقابت‌های انتخاباتی در مرکز استان البرز از سوی ستاد انتخابات اعلام شد.

وی تصریح کرد: پس از این اقدام برخی از نامزدها با مراجعه به ستاد انتخابات به صورت رسمی و مکتوب انصراف خود را اعلام کردند تا این لحظه 4 نامزد در کرج انصراف داده‌اند.

* 58 کاندیدا در کرج در حال تبلیغات هستند

این مسئول ادامه داد: بنابراین در حال حاضر 58 کاندیدا با جدیت مشغول فعالیت‌های تبلیغاتی بوده و خود را برای حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس آماده کرده‌اند.

افتخاری گفت: امیدواریم کاندیداها و ستادهای انتخاباتی و هواداران آنها با رعایت قانون فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

* چند ستاد انتخاباتی در کرج تذکر گرفتند

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در مرکز استان البرز کاندیداها در زمان تبلیغات از محدودیت‌های قانونی تجاوز کردند؟ گفت: در همان دو روز نخست چند اقدام خلاف قانون مشاهده شد که در کمترین زمان به متخلفان تذکر دادیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج افزود: پس از این تذکرها شاهد انجام تبلیغات بر اساس موازین قانونی بودیم و امیدواریم همین روند تا روز برگزاری انتخابات ادامه داشته باشد.

افتخاری در ادامه نقش رسانه‌های فعال در کرج را برای ایجاد فضای پرنشاط در انتخابات بسیار مهم توصیف کرد و گفت: در طول دوران تبلیغات انتخاباتی رسانه‌های کرجی در مجموع عملکرد مثبتی داشتند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه رسانه‌ها و اصحاب قلم در مرکز استان البرز آگاه بوده و در چارچوب موازین حرکت می‌کنند و این امر موجب شده است که مردم ساکن این شهرستان نیز از سطح آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول