اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

1000 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در دلیجان مشارکت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان از همکاری یک‌هزار نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس در این شهرستان خبر داد.

1000 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در دلیجان مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد آزاد ظهر امروز در جلسه توجیهی نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی این شهرستان گفت: یک‌هزار نفر از عوامل اجرایی تامین امنیت انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند که از ماه‌های قبل فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مسئولان برگزارکننده انتخابات باید همانند ناموس خود از آرای مردم محافظت و صیانت کنند چرا که این اعتماد مردم به مسئولان است که آنها را پای صندوق‌های اخذ رأی می‌کشاند.

فرماندار دلیجان با اشاره به سلامت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی بیان کرد: انتخابات در ایران همواره در صحت و سلامت کامل برگزار شده است و مسئولان همواره به آرای مردم احترام می‌گذارند.

آزاد گفت: مردم باید در این انتخابات که از حساسیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، حضور حداکثری داشته باشند چرا که حضور آنان نظام را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

وی نمایندگان و اعضای شعب و بازرسی را مجریان انتخابات خواند و افزود: شما امین مردم هستید و نباید در امانت آنان خیانت کنید.

فرماندار دلیجان از فراهم بودن بسترهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: تمام دست‌اندرکاران انتخابات باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه و با نشاط به کار ببندند چرا که چشم همه دوستان و دشمنان انقلاب به این انتخابات دوخته شده است.

در این جلسه مانور انتخابات با حضور شرکت‌کنندگان به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف برگزاری انتخابات در فرمانداری دلیجان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول