اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 171

صابری: هدف اول همه ما حضور حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان گفت: شرکت در انتخابات به منظور حفظ دستاوردهای نظام و پیروی از مقام معظم رهبری هدف اول همه ماست.

صابری: هدف اول همه ما حضور حداکثری در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری بعد از ظهر امروز در دیدار با مردم نگین‎شهر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‎المللی و جهانی شرایط حساسی را پیش رو دارد و تمام نگاه‎های تیزبین رسانه‎های غربی و سران استکبار متوجه حرکات ماست چرا که انقلاب اسلامی ایران به فراتر از مرزهای ایران رسیده و جهان اسلام و بسیاری از کشورهای دیگر را تحت تاثیر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که با پیروزی انقلاب اسلامی دست بسیاری از ابرقدرت‎ها از نعمات و ثروت‎های ملی ما کوتاه شد این بیم و ترس وجود دارد که در صورت پیروزی کشورهای دیگر و سرکوبی حکام فاسد و دست‎نشانده و روی کار آمدن حکومت‎های اسلامی و مردمی  آمریکا و همدستانش باز هم به لحاظ اقتصادی متضرر شوند لذا همه تلاش خود را به کار گرفته‎اند تا از بسط و گسترش انقلاب ما و بیداری اسلامی جلوگیری کنند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان اضافه کرد: کمرنگ جلوه دادن انتخابات ایران اسلامی و به چالش کشاندن آن با شایعه‎پراکنی، نشر اخبار کذب و دروغ و زیر سوال بردن سلامت و شفافیت انتخابات یک نمونه از برنامه‎های آنها است که خنثی کردن آن نیاز به یک عزم ملی و حضور گسترده در صحنه انتخابات دارد.

صابری ادامه داد: اتفاقی که بارها شاهد آن بوده‎ایم و این بار هم مطمئن هستیم با همت و هوشیاری شما مردم همیشه در صحنه و تحت رهبری ولایت فقیه در روز 12 اسفند ماه به وقوع خواهد پیوست و جهانیان را به حیرت خواهد انداخت و اقتدار نظام را در سطح جهانی تثبیت خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور هشت نماینده در حوزه انتخابی آزادشهر و رامیان و مناطق چشمه‎ساران و فندرسک اذعان کرد: همه نامزدهای انتخاباتی برای خدمت آمده‎اند و با توجه به پتانسیل و سابقه‎ای که دارند سعی دارند به مجلس بروند و برای منطقه و کشور مفید واقع شوند لذا ضمن احترام به همه آقایان بنده هم با سابقه اجرایی، آموزشی و پژوهشی که در نتیجه خدمت در جایگاه‎های مختلف به دست آورده‎ام وارد صحنه انتخابات شده‎ام و تحت تاثیر آرای مردم آماده خدمت صادقانه و خالصانه به منطقه و کشورم هستم.

دکتر رضا صابری در روستای سیدآباد نیلی، شهرستان آزادشهر، سال 1345 تولد یافت تحصیلات ابتدایی را در همان روستا و مقطع راهنمای را در نوده خاندوز و مقطع دبیرستان را در آزادشهر گذراند.

وی تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد (مردم‌شناسی) را در دانشگاه تهران طی کرد.

صابری تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی مردم شناسی) را در کشور هندوستان به اتمام رساند.

صابری پس از اخذ درجه کارشناسی علوم اجتماعی به همکاری با جهاد سازندگی پرداخت.

وی پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد مردم شناسی در سال 1374 به عنوان هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر پذیرفته شد.

وی افتخار خدمتگزاری در اولین و دومین دوره شورای اسلامی شهرستان آزادشهر را داراست.

صابری علاوه بر درجات علمی عالی، دارای تجربیات گرانقدری در زمینه‎های مدیریتی علمی پژوهشی، مدیریت شهری، امور کشاورزی و عمران روستایی در بهره‎گیری از منابع انسانی است.

دکتر رضا صابری همچون بسیاری از فرزندان این سرزمین به خیل عظیم بسیجیان پیوست، وی در حالی که دانش‌آموز سال دوم دبیرستان بود و 15 سال بیش نداشت به دفعات متوالی به پیروی از امر ولایت در جبهه‎های کردستان، باختران و مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور یافت و طی همان سال‎ها به عنوان دانش آموز دبیرستان، مورد تقدیر آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفت.

سوابق کار:

-مسئول طرح مطالعه مناطق عشایری مازندران

-کارشناس عمران روستایی جهاد سازندگی

-رئیس اداره مطالعات آبخیزداری استان گلستان

-عضو شورای اسلامی آزادشهر در دوره اول و دوم

-نائب رئیس شورای اسلامی استان گلستان

-معاون آموزشی، دانشجویی و اداری، مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

-سرپرستی دانشگاه آزاد اسامی واحد آزادشهر

-عضو کارگروه تخصصی فرهنگ عمومی استان گلستان

* سوابق علمی

-عضو شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

-ارائه مقاله علمی در چندین همایش داخلی

-ارائه مقاله و شرکت در سه کنفرانس خارجی

-انجام پژوهش در خصوص ویژگی‎های اشتغال و بیکاری در استان گلستان

-انجام چند طرح پژوهشی در خصوص ویژگی‎های اقتصادی اجتماعی روستاها در استان گلستان خصوصا شهرستان‎های آزادشهر و رامیان

-انجام طرح پژوهشی در خصوص ویژگی‎های اقتصادی اجتماعی سد وشمگیر و بسیاری از فعالیت‎های پژوهشی دیگر ...

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول