اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

فعالان و مدیران سیاسی یزد بهترین انتخابات را برگزار خواهند کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی استان یزد گفت: به طور قطع فعالان و مدیران سیاسی استان یزد بهترین انتخابات را در روز 12 اسفند برگزار خواهند کرد.

فعالان و مدیران سیاسی یزد بهترین انتخابات را برگزار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عباسعلی رضایی عصر امروز در آخرین جلسه توجیهی بازرسان و سربازرسان انتخابات استان یزد اظهار داشت: نظارت خدا بالاترین نظارت‌هاست و همه مجموعه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، روز جمعه 12 اسفند کار خود را بر این مبنا آغاز خواهند کرد.

وی افزود: مجموعه فعالان و مدیران سیاسی استان یزد با تعامل با یکدیگر و توجه به اصل امانتداری، به طور قطع بهترین انتخابات را در روز 12 اسفند برگزار خواهند کرد.

رضایی با تاکید بر اصل قانون‌مداری در برگزاری انتخابات عنوان کرد: حتی اگر در شعبه‌ای قرار باشد 100 رای جمع‌آوری شود، حداقل 17 بازرس، سربازرس و سایر مجریان انتخابات در آن شعبه حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: از آنجا که نظام ما نظام مردم‌سالاری دینی است، مردم حق دارند با خیال آسوده رای بدهند و اطمینان داشته باشند که رای آنها مورد حفاظت است و هر آنچه را که انتخاب کرده‌اند، مورد اجراست.

رضایی با تاکید بر اینکه این امانتداری افتخار ماست، افزود: تمام انتخابات‌های برگزار شده در کشور به ویژه استان یزد با کمال دقت و امنیت برگزار شده است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری که با حضور و نظارت‌های بازرسان از ابتدای امر آغاز شد، با وجود اینکه هیچ دخالتی در نتیجه آرا صورت نگرفت و اصلا این امکان وجود نداشت، اما دشمنان می‌خواستند به انتخابات و نظام خدشه وارد کنند و این از شگردهای دشمن است.

رضایی هم‌چنین با اشاره به تعامل میان بازرسان و سربازرسان عنوان کرد: تعامل میان بازرسان و سربازرسان انتخابات در استان یزد بسیار مطلوب است اما هرکس در هر مقام و موقعیتی باید بر مسئولیتی که بر عهده‌اش گذاشته شده است، عمل کند.

وی اظهار امیدواری کرد: این انتخابات نیز همچون تمام انتخابات‌های برگزار شده، در سلامت، امنیت و دقت کامل برگزار شود و مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان باشد.

حداد از اعضای هیئت بازرسی شهرستان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: هیئت بازرسی شهرستان یزد از بیش از یک ماه پیش کار خود را آغاز کرده و از افراد شایسته، متعهد و توانمند در آن بهره گرفته شده است.

وی بیان کرد: بیشتر اعضای انتخاب شده، سابقه حضور در اجرای انتخابات را داشته‌ و از تجربیات کافی بهره‌مند و مورد اعتماد هستند.

رسول دوران از اعضای هیئت بازرسی شهرستان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: حضور مردم و سلامت انتخابات پشتوانه قوی برای نظام اسلامی است و برای بهره‌مندی از این پشتوانه باید همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی با استفاده از تجارب گذشته و استفاده از ظرفیت‌های موجود، انتخاباتی سالم و جامع و بهتر از انتخابات قبل برگزار کنند.

وی افزود: میثاق اصلی ما قانون اساسی است و روند اجرا و روند اداره کشور از طریق انتخابات صورت می‌گیرد.

دوران خاطرنشان کرد: مردم ما در عرصه‌های مختلف انتخابات شهر و روستا و مجلس و ریاست جمهوری،‌ باید حضوری فعال داشته باشند و برای این کار باید زمینه و عرصه را برای حضور گسترده مردم فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در روز انتخابات مجریان انتخابات در شعب باید در ساعات 10، 12، 16 و 18 تعداد تعرفه‌های مصرف شده را به شماره پیامک ستاد اس ام اس کنند.

دوران خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات افرادی که تاریخ تولد آنها از 12/12/ 72 به قبل و دارای 18 سال تمام هستند، می‌توانند رای بدهند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول