اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

سیاسی شدن پست‌ها به جامعه صدمه وارد می‌کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی شدن پست‌ها و مسئولیت‌ها ضررهای بسیاری را به پیکره جامعه وارد می‌کند.

سیاسی شدن پست‌ها به جامعه صدمه وارد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد سیروس بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حاکم شدن یک طبقه اشرافی در کشور، انحراف‌ها، فسادها و ظلم‌های بسیاری به بدنه نظام وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در کارهای روزمره خود جایی برای مردم ندارند و به فکر آنان نیستند، تصریح کرد: مسئولان هنگامی که دارای پست و مقامی می‌شوند، سمت خود را میراث خود می‌دانند که این امر مشکلات بسیاری را برای جامعه به دنبال دارد.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در میان برخی از مسئولان یک روند غلط همراه با خلاف قانون‌های متعدد انجام می‌شود، اضافه کرد: تعدادی از مسئولان اعتقادی به مردم و ولایت فقیه ندارند که در این راستا باید پالایشی در میان آنان صورت گیرد.

سیروس بیان کرد: کاندیداهایی که با تبلیغات گسترده، هزینه‌های کلان و با حمایت گروه‌های قدرت و ثروت وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند، نمی‌توانند فردی خدمتگزار برای جامعه باشند.

وی ابراز داشت: بیشترین عدم اجرای عدالت در مورد رسانه‌ها صورت می‌گیرد اما اهالی رسانه با انتقال مطلوب اطلاعات به مردم می‌توانند در روند جامعه‌پذیری و عدالت‌پذیری پیشرفت خوبی داشته باشند.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهر شیراز یک کلان‌شهر فرهنگی محسوب می‌شود که تاکنون هیچ توجهی به وضعیت فرهنگ آن نشده است و عدم انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی این وضعیت را به وجود آورده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول