اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر:

نیروی انتظامی با تخلفات انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر از برخورد شدید نیروی انتظامی با تخلفات انتخاباتی و خارج از چارچوب قانون خبر داد.

نیروی انتظامی با تخلفات انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی از زمان اعلام انتخابات توسط وزارت کشور و ثبت نام کاندیداها با ستاد انتخابات همکاری لازم را داشته و در تمام جلسات و برنامه‌ها با حضور مستمر آمادگی خود را در برگزاری انتخابات سالم در ملایر اعلام کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای امر انتخابات در ملایر اندیشیده شده است، گفت: تمام اتفاقات در رصد نیروی انتظامی است و نیروها برای تمام 190 شعبه اخذ رأی در ملایر تقسیم و از نزدیک موارد امنیتی انتخابات را رصد و در صیانت از آرا تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: امنیت از مهمترین موارد در انتخابات است که این وظیفه سنگین بر عهده نیروی انتظامی است و ما افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم محیطی آرام را برای مردم مهیا کنیم تا مردم فهیم شهرستان با آرامش کامل و حضوری آگاهانه و حداکثری در انتخابات 12 اسفند شرکت کنند.

 وی اظهار داشت: از زمان اعلام امر انتخابات در ملایر تا به امروز در این شهرستان موارد تخلف مهمی گزارش نشده است که جای توجه دارد.

سعیدی افزود: از روز آغاز تبلیغات، 16 کاندیدای ملایر تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند که موارد تخلفات جزئی بوده که با آن‌ها نیز برخورد شده است.

وی در ادامه ابراز داشت: مردم شهرستان می‌توانند موارد تخلف را به نیروی انتظامی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با آنها برخورد قانونی شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان سخنانش بر حضور مردم ملایر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: با شور و نشاطی که در مردم ملایر دیده می‌شود در روز جمعه شاهد انتخاباتی پر شور خواهیم بود.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول