اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

تبلیغات سوء دشمن برای تحریم انتخابات ‌تأثیری بر ‌ملت ‌ایران ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: تبلیغات سوء دشمن در ارتباط با تحریم انتخابات مجلس ‌تأثیری بر خواست و اراده ملت ما نخواهد گذاشت.

تبلیغات سوء دشمن برای تحریم انتخابات ‌تأثیری بر ‌ملت ‌ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت بعد از ظهر امروز در نشست با مشاوران بانوان دستگاه‌های خراسان شمالی گفت: وظیفه اصلی نمایندگان قانون گذاری و نظارت است و تنها در این چارچوب اختیارات و وظیفه دارند.

وی افزود: نامزدها همچنین باید از سیاه‌نمایی پرهیز و خدمات دولت را کم‌رنگ جلوه نکنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان چشم به انتخابات پیش رو در نظام اسلام دوخته است گفت: مشارکت پایین مردم در انتخابات پیش رو خواست دشمن بوده وبرای این خواست خود سرمایه‌گذاری و تلاش می‌کنند.

وی اظهار داشت: با این وجود مردم همیشه در صحنه با حضور گسترده خود در انتخابات 12 اسفند بار دیگر  هوشیاری و بصیرت بالای خود را به نمایش و ‌دشمن را متعجب خواهند کرد.

استاندار خراسان شمالی اثرات حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی را برشمرد و تصریح کرد: اثرات این حضور در بعد خارجی از یک  سو باعث امید کشورهای انقلابی که ما را الگوی خود قرار داده‌اند شده و از طرفی یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب که همواره در پی تحریم نظام جمهوری اسلامی هستند، می‌شود.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مردم ما همواره با تبعیت از منویات رهبری و آگاهی در عرصه‌های مختلف در مقابل تحریم‌ها و فتنه‌ها ایستادگی کرده‌اند و قطعاً تبلیغات سوء دشمن در ارتباط با تحریم انتخابات مجلس نیز تأثیری بر خواست و اراده ملت ما نخواهد گذاشت.

وی همچنین نقش بانوان در نهمین انتخابات  مجلس و حضور گسترده  آنان در پای صندوق‌های رای را برشمرد و گفت: نقش بانوان در تشویق جامعه برای حضور گسترده در انتخابات نقش اساسی است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: بانوان همان طور که در جریان‌های سیاسی اوایل انقلاب اسلامی نقش داشته و در دوران دفاع مقدس  نیز حماسه آفرینی کردند امروز هم با درک شرایط کشور بار دیگر نقش موثر خود را در این عرصه ایفا خواهند کرد.

این نشست با  حضور مشاوران بانوان دستگاه‌‌های خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول