اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

نامزد‌های انتخاباتی تنها با نگاه منطقه‌ای وارد عرصه رقابت نشوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نامزد‌های انتخاباتی نباید تنها با نگاه منطقه‌ای برای نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی به صحنه رقابت وارد شوند و برطرف شدن مشکلات کلان و ملی مهم‌ترین هدف این افراد باید باشد.

نامزد‌های انتخاباتی تنها با نگاه منطقه‌ای وارد عرصه رقابت نشوند

سید کریم داوودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه نامزد‌های انتخاباتی باید از تخصص لازم به منظور نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی برخوردار باشند، اظهار داشت: تدین و التزام عملی به دین اسلام شرط نخستین برای هر نماینده‌ای محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این افراد باید به عنوان یک متخصص واقعی نسبت به امور و مشکلات جامعه وارد مجلس شوند، اضافه کرد: تمامی کاندیدا‌های انتخاباتی باید به مسائل و مشکلات کلان و کشوری واقف باشد و خود را به منظور برطرف شدن این مسائل برای وارد شدن به صحنه مجلس آماده کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نامزد‌های انتخاباتی نباید تنها با نگاه منطقه‌ای برای نشستن بر کرسی مجلس شورای اسلامی به صحنه رقابت وارد شوند و برطرف شدن مشکلات کلان و ملی مهم‌ترین هدف این افراد باید باشد.

وی با اشاره به اینکه سابقه اجرایی این افراد در سال‌ها گذشته در بخش‌های مختلف کشور نیز می‌تواند بیان‌گر موفقیت یا عدم موفقیت آنها در مجلس شورای اسلامی باشد، ادامه داد: مسئولان باید فضای شهر را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند و مردم باید همانند حضور فعال خود در راه‌پیمایی 22 بهمن در عرصه انتخابات نیز حضور گسترده خود را در تمامی صحنه‌های کشور به دشمنان نظام و انقلاب نشان بدهند.

داوودی با اشاره به اینکه مجلسی‌ها باید مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر را رصد کنند و درصدد برطرف شدن این موارد تلاش کنند، تاکید کرد: مردم اصفهان از نمایندگان مجلس انتظار دارند که پروژه آب بهشت آباد و ساماندهی وضعیت زاینده‌رود را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان یکی از کلان‌شهر‌های موجود در سطح کشور به شمار می‌رود، اضافه کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با تلاش جدی خود قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران را هر چه سریع‌تر راه‌اندازی کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه راه‌اندازی رینگ حفاظتی اصفهان موسوم به رینگ چهارم ترافیکی و ساماندهی وضعیت ورزشگاه نقش جهان از اولویت‌های موجود در اصفهان به شمار می‌روند، بیان داشت: تمامی نامزد‌های انتخاباتی باید با هدف برطرف شدن مشکلات کلان موجود در سطح شهر و حفظ منافع ملی برای نشستن بر کرسی مجلس وارد عرصه رقابت شوند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سیر تحولی انقلاب باید نیرو‌های توانمند و کارآمد‌تری به عنوان تصمیم‌گیرندگان مسائل کشور وارد مجلس شوند، گفت: مردم باید با بصیرت کافی به انتخاب نمایندگان اصلح بپردازند و رأی مردم  مجلسی کارآمد را برای نظام رقم می‌زند.

داوودی با اشاره به اینکه مردم در این دوره از انتخابات همانند دوره‌های گذشته با حضور پر‌رنگ خود وارد صحنه می‌شوند، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی، دینی و شرعی برای ملت ایران به شمار می‌آید و مردم ایران با حضور پر‌شور خود در راه‌پیمایی 22 بهمن اقتدار نظام را به دشمنان نشان داده‌اند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول