اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای انتخابات مجلس نهم:

امور را باید به کارگروه‏های تخصصی سپرد

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و جبهه حامیان ولایت در انتخابات مجلس از حوزه دماوند و فیروزکوه گفت: برای اجرای امور در هر حوزه کاری باید موارد را با گروهی کارشناسی پیگیری و به ثمر نشاند.

امور را باید به کارگروه‏های تخصصی سپرد

حمیدرضا مشهدی‏عباسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: آغاز هر حرکت خدماتی نیازمند تشکیل کارگروه و دبیرخانه‏ای جامع و کامل است.

وی ادامه داد: به‌عنوان مثال، تعیین مدیر برای نهادی خدماتی و عمرانی باید به دور از حواشی و صرفا از طریق کارگروهی متخصص و کارشناس صورت گیرد.

مشهدی‏عباسی اضافه کرد: این کارگروه‏های متخصص را می‏توان در حوزه‏های کشاورزی، صنعت، بازرگانی و سایر مباحث راه‏اندازی کرد.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و مورد تایید جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دماوند و فیروزکوه، اجرای همه امور در مسئولیت‏های پیشین خود را فارق از مسائل سیاسی اعلام کرد.

وی از مزایای تشکیل کارگروه‏های تخصصی برای شخص نماینده سخن به میان آورد و افزود: تشکیل کارگروه برای حوزه انتخابیه سودمند است.

مشهدی‏عباسی ادامه داد: سود بیشتر در این میان به خود شخص نماینده در ادامه فعالیت خدمتگزاری می‏رسد چرا که با درگیری در کارگروه‏های مختلف، وی به کارشناسی در همه مباحث تبدیل در مقابل وزرای مختلف صاحب‏نظر جلوه می‏کند.

کاندیدای اصولگرای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی و مورد تایید جبهه حامیان ولایت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه دماوند و فیروزکوه این دو شهرستان را نیازمند فکری نو در همه زمینه‏ها دانست.

وی ادامه داد: باید با تفکری نو و شیوه‏ای جدید در خصوص تشکیل کارگروه‏های تخصصی تلاشی وافر از خود نشان داد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول