اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 239

مهدوی: عالی‌ترین ضریب امنیتی در انتخابات امسال حاکم است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: عالی‌ترین ضریب امنیتی سیستم الکترونیکی در انتخابات امسال حاکم است.

مهدوی: عالی‌ترین ضریب امنیتی در انتخابات امسال حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری بابل اظهار داشت: 431 شعبه اخذ رای با 10 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در بابل فعال شده که لازم است در انتخابات برای هر 431 شعبه اخذ رای 431 خودرو تهیه شود. 

وی افزود: دشمنان سعی دارند نظام جمهوری ما را نظام غیردموکراسی جلوه دهند در حالی که نظام ما در اوج دموکراسی اداره شده، ولی انجام و مدیریت آن توسط مردم بوده و وزارت کشور و فرمانداری‌ها تنها پشتیبانی کار را به عهده داشته و اصل کار توسط مردم انجام می‌شود.

مهدوی بیان داشت: از 26 فعالیت انتخاباتی 25 فرایند آن مکانیزه است و سیستم کامپیوتری امسال برخلاف سال‌های دیگر پیشرفته‌تر است و ضریب مثبت آن عالی‌ترین ضریب امنیتی را در سیستم الکترونیکی دارد و هر شخصی در هر نقطه کشور رای دهد با تدابیری که اتخاذ شده قادر نخواهد بود برای دومین بار رای دهد.

فرماندار بابل ابراز داشت: با استفاده از تجربیات گذشته قادر خواهیم بود ضریب خطا را به زیر صفر برسانیم که امیدواریم به پاس این خدمات، مردم با حضور پرشور خود قدردانی کنند.

این مسئول با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش با ستاد انتخاباتی بیان داشت: بیشتر شعبه‌های حوزه شهری ما در مدارس مستقر خواهند بود و در حال حاضر مشکل ما در تعداد پرینتر است که امیدواریم ادارات درباره تامین آن با ما همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: باید تعداد آرای صندوق‌ها با ثبت در سیستم با هم برابر باشد و اگر این تعداد با هم متوازن نباشند بدون در نظر گرفتن مفهوم رای تعداد اضافی را حذف خواهیم کرد. این تدابیر سبب می‌شود تا ضریب تقلب در آرا به زیر صفر برسد.

مهدوی با اشاره به اینکه سند پنج ساله توسعه شهرستان بابل آماده شده، تصریح کرد: 70 شاخصه با 215 متغیر آماده شد که در بحث شاخصه‌ها نکات خوبی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و برجسته‌ترین فعالیت شهرستان و عمده‌ترین تنگناهای توسعه و اهداف بلند مدت و راهبردهای بلند مدت سیاست‌های اجرایی، اقدامات اولویت‌دار و محرک‌های توسعه را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار بابل یادآور شد: با بررسی این شاخصه‌ها ضریب اعتباری شهرستان در سال 91 حدود 12.19 بوده که سه درصد افزایش ضریب اعتبار داشتیم که این امر در کلیپ اقبال ما تاثیر دارد.

این مسئول گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اولویت‌های شاخص شهرستان را برجسته‌تر کرده تا با ضریب خطا کمتر اجرا کنند و برای این امر نیاز است تا اعتبارات دو سال قبل را که از سوی اعتبارات کل مصوب شد را با اطلاعات کامل در اختیار معاون برنامه‌ریزی قرار دهند تا مشخص شود چه مقدار اعتبار پیش‌بینی شده و چه مقدار تخصیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه 51 درصد جاده‌های روستایی بابل هنوز آسفالت نشده، اذعان داشت: در ارزشیابی عملکرد 9 ماهه مازندران در پیشرفت پروژه‌ها شهرستان بابل مقام ششم را کسب کرده است و این امر می‌طلبد که مدیران اجرایی غیر از گروه نظارت حضور فیزیکی داشته تا پروژه‌ها سرعت گیرند.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول