اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از 6 ماه

کارخانه خوراک دام فاروج آماده افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: کارخانه خوراک دام فاروج که در کمتر از شش ماه عملیات ساخت آن آغاز شده، اکنون آماده افتتاح است.

کارخانه خوراک دام فاروج آماده افتتاح شد

 محمدعلی سودمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این کارخانه یکی از بزرگ‌ترین واحدهای خوراک دام استان در فاروج است که 22 هزار تن ظرفیت تولید دارد.

وی اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه را 15 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه در هفته دولت اجرایی شده و اجرای آن اکنون به پایان رسیده است.

سودمند تصریح کرد: بر اساس برنامه، این واحد تولیدی در سفر دولت به خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین به اجرای نخستین واحد بسته‌بندی عسل در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این واحد در شهرستان مانه و سملقان اجرا شده و پیشرفت خوبی دارد.

سودمند اظهار امیدواری کرد که این پروژه سال آینده به بهره‌برداری برسد و خراسان شمالی به جمع استان‌های تولید و بسته‌بندی عسل اضافه شود.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به صدور 12 مجوز تأسیس صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: این مجوزها برای اجرای واحدهای بسته‌بندی، خشکبار، میوه‌جات، حبوبات، بستنی، عرقیات گیاهی، گوشت و ... صادر شده است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول