اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش نیروی انتظامی

سارق 109 رأس گوسفند در نیشابور به دام افتاد

خبرگزاری فارس: سارق حرفه‌ای احشام پس از سرقت 109 رأس گوسفند از شهرهای مختلف در نیشابور به دام پلیس افتاد.

سارق 109 رأس گوسفند در نیشابور به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدحسن امیری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش زبرخان نیشابور چندی پیش با استفاده از اطلاعات مردمی از تصمیم فردی در محل چهارشنبه بازار که قصد فروش هفت رأس احشام مسروقه را داشت مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس نیشابور تصریح کرد: پس از عملیات شناسایی و تلاش بی‌وقفه مأموران، منزل سارق و محل نگه‌داری دیگر احشام مسروقه مورد شناسایی قرار گرفت که در نتیجه تعداد 76 رأس گوسفند طی یک مرحله عملیات کشف و این در حالی بود که پس از تحقیقات مشخص شد تعدادی دیگر از احشام در مناطق دیگر به فروش رفته است.

به گفته این مقام مسئول، پس از اطلاع‌رسانی شوراهای اسلامی بلافاصله مال‌باختگانی از شهرهای مشهد، تربت‌حیدریه، سبزوار و بخش‌های مختلف انتظامی دیگر شهرستان نیشابور مراجعه و احشام خود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی تاکنون 109 رأس گوسفند به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف و سه نفر مال‌خر نیز دستگیر و پرونده تشکیل و تحت پیگرد قرار گرفته است.

امیری یادآور شد: تاکنون حدود 14 نفر مال‌باخته از نیشابور و شهرهای مختلف مراجعه و تحقیقات برای شناسایی دیگر مال‌باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول