اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره ملی عکس منابع طبیعی

عکاس دامغانی رتبه چهارم کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: کارمند اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان موفق شد در نخستین جشنواره ملی عکس منابع طبیعی رتبه چهارم را در بخش خبری این جشنواره کسب کند.

عکاس دامغانی رتبه چهارم کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان، "حمیدرضا سلطانی" یکی از نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان موفق شد تا با ارسال عکس در بخش خبری، رتبه چهارم جشنواره ملی عکس منابع طبیعی را از آن خود کند و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره شود.

برای برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس که در سه بخش آزاد، مردمی و دولتی فراخوان صورت گرفته بود، 6 هزار و 200 قطعه عکس با مضامین طبیعت بررسی شد.

این تعداد عکس در سه رده حرفه‏ای، خبری و آماتور ارسال شده بود که با رأی هیئت داوران، 465 قطعه عکس به عنوان عکس‏های برتر انتخاب و در مراسمی در کانون هنرمندان ایران در تهران که با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‏الملل سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری کشور و جمعی از مسئولان هنری برگزار شد، از صاحبان برتر این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

سلطانی از نیروهای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان و تنها فردی بوده که از سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری در بخش دولتی توانست رتبه چهارم این جشنواره را به دست آورد.

نخستین جشنواره ملی عکس منابع طبیعی با شعار "انسان، دوربین و منابع طبیعی" از سوی دانشگاه تهران، خانه عکاسان ایران و خانه هنرمندان ایران و با همکاری سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول