اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جهاد کشاورزی انجام شد؛

توزیع 900 تن خوراک دام بین دامداران شهرستان هفتگل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هفتگل گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 900 تن خوراک دام بین دامداران این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 900 تن خوراک دام بین دامداران شهرستان هفتگل
سید حمیدرضا رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتگل اظهار داشت: با وجود خشکسالی‌های سال‌های اخیر در منطقه و به منظور حمایت از دامداران هفتگل در این وضعیت جهاد کشاورزی اقدام به توزیع خوراک دام بین دامداران کرد.
وی خاطرنشان کرد: حمایت از دامداران تا بهبود وضعیت خشکسالی ادامه خواهد داشت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هفتگل با توزیع خوراک دام با قیمت یارانه‌ای در بین دامداران در نقاط مختلف شهرستان از آنان حمایت خواهد کرد.
رشیدی نوع این خوراک را ذرت علوفه‌ای عنوان کرد و افزود: چون وضعیت خشکسالی در سطح هفتگل مشکلات زیادی را درباره تهیه خوراک دام برای دامداران به وجود آورده است لذا جهاد کشاورزی برای حل این مشکل اقدام به توزیع خوراک دام در بین دامداران کرده است.
وی در ادامه به برخی از مشکلات دامداران بر اثر خشکسالی‏های چند سال اخیر اشاره و افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از 900 تن خوراک دام از نوع ذرت علوفه‏ای در بین دامداران توزیع شده است که این روند همچنان ادامه دارد و تا حل مشکل دامداران ادامه خواهد داشت.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هفتگل افزود: این میزان خوراک دام به همکاری مراکز خدمات جهاد کشاورزی شهرستان و با قیمت یارانه‏ای بین دامداران توزیع شد.
رشیدی یکی دیگر از اقدامات جهادکشاورزی شهرستان هفتگل را توزیع خوراک دام در بین عشایر منطفه بیان کرد و افزود: این اقدام همچون سال‏های گذشته برای مشکلات عشایر بومی منطقه و عشایر استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری که پاییز و زمستان را در منطقه قشلاقی هفتگل می‏گذرانند، انجام شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول