اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 151

جمشیدی: کاندیداها مجلس زبان گویای نظام دینی هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی زبان گویای نظام دینی هستند.

جمشیدی: کاندیداها مجلس زبان گویای نظام دینی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان گلستان، علیرضا جمشیدی در جمع تعدادی از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به فتنه 88 در کشور اظهار داشت: در انتخابات مجلس، دشمن درصدد ایجاد چالش در سطح استان‎ها و شهرستان‎ها هستند لذا باید کاندیداها مراقب افرادی که وارد ستادهای انتخاباتی آنان می‎شوند، باشند.

وی بیان اینکه کاندیداها زبان گویای نظام دینی هستند، تصریح کرد: باید این افراد با بالانس هواداران خود، مراقب باشند ناخواسته در مسیر اهداف دشمنان قرار نگیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به فضای آرام حاکم بر انتخابات استان گفت: اگر نامزدها بخواهند به نتیجه دلخواه‎شان دست پیدا کنند باید فضای رفاقتی- رقابتی  را در این عرصه جایگزین فضای خصومتی کنند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: باید نامزدها به نتیجه نهایی که روز 13 اسفند اعلام می‎شود، احترام بگذارند و از جرزنی‎های سیاسی و تشویش امنیت عمومی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: همه کسانی که برای شرکت در انتخابات نامزد شده‎اند، سرمایه این نظام هستند و اگر کسی تایید نشد به معنی کنار گذاشته شدن وی از عرصه‎های مدیریتی کشور نیست.

رئیس دستگاه قضایی استان گلستان نیز در این همایش به مردم اطمینان داد با متخلفان در روند اجرای انتخابات برخورد می‎شود.

احمد فاضلیان با بیان اینکه دستگاه قضایی در حوزه نظارت و اجرای انتخابات هیچ دخالتی ندارد، اظهار داشت: ما به عنوان امین مردم در بخش اجرای درست قانون و عمل به آن برنامه‎ریزی کرده‎ایم.

وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار به دستور رئیس قوه قضاییه، ستاد پیشگیری از تخلفات فعال شده است که تاکنون فعالیت‎های خوبی در این زمینه انجام داده است.

فاضلیان همچنین از فعال شدن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در همه حوزه‎های قضایی استان خبر داد و گفت: این شعب در طول شبانه‎روز آماده هستند، پرونده‎های انتخاباتی را خارج از نوبت و به صورت فوق‎العاده بررسی کنند.

وی با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور در پای صندوق‎های رای، پیوند ناگسستنی خود با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت، افزود: ما نیز به عنوان مسئولان این نظام، همه تلاش خود را برای خدمتگزاری به این مردم فهیم به کار گیریم.

فاضلیان درادامه سخنان خود از مردم به عنوان پشتوانه این نظام یاد کرد و اظهار داشت: با وجود چنین مردمی، نیاز به بمب اتم نداریم.

مسئول دفتر شورای نگهبان استان گلستان نیز در این همایش گفت: رویکرد ما در استان تایید صلاحیت نامزدها بود به طوریکه برای برخی افراد شخصا به شورای نگهبان مراجعه و از سوابق آنان دفاع کردیم.

غلامرضا قندهاری تصریح کرد: افراد رد صلاحیت شده، دارای مواردی مانند نقص مدرک تحصیلی بودند که از لحاظ قانونی نمی‎شد کاری برای آنان انجام داد.

وی با بیان اینکه نظارت شورای نگهبان دائمی است به کاندیداها هشدار داد تایید صلاحیت آنان به منزله تمام شدن کار نیست و باید نامزدها و هواداران آنها، در عمل به قانون التزام داشته باشند.

رئیس پلیس انتظامی گلستان نیز در این همایش با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امینت و آرامش فضای انتخاباتی برای کاندیداها و هواداران آنهاست، گفت: اما در صورت مشاهده کوچک‎ترین تخلفی از سوی کاندیداها یا هواداران آنها، با آنان برخورد می‎شود.

سید محمد میرفیضی تصریح کرد: کاندیداها در قبال تخلفات، هواداران خود مسئول هستند و باید بر رفتار آنان در این ایام نظارت کنند.

وی از نامزدها خواست در ستادهای انتخاباتی خود، افراد معتمد و دارای وجهه مطلوب به کارگیری کنند.

در ادامه این همایش مدیر کل اطلاعات استان گلستان نیز در این همایش نسبت به نفوذ برخی عناصر جریان‎های اپوزیسیون به ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداها هشدار داد.

جواد ابراهیمی گفت: برخی از این عناصر تلاش می‎کنند با جذب در ستادهای انتخاباتی و نزدیکی کردن خود به نامزدها، افکار آنان را در مسیر فکری جریان‎های خارج‎نشین منحرف کنند.

وی از نامزدها خواست مراقب ارتباطات خود و مصاحبه‎هایی که در این ایام با رسانه‎ها به ویژه به رسانه‎های خارج از مرز انجام می‎دهند باشند تا ناخواسته وارد جریان‎های انحرافی نشوند.

ابراهیمی بااشاره به نظرسنجی‎های انجام شده در استان گفت: تحقیقات نشان می‎دهد مردم نسبت به اخلاق، سعه‎صدر و کار ِبی‎وقفه، تمایل نشان می‎دهند پس کاندیداها با این رویکرد در فضای تبلیغاتی خود وارد شوند.

وی با انتقاد از تحرک کم ستادهای انتخاباتی گفت: باید نامزدها شور و هیجان بیشتری در فضای جامعه به منظور ترغیب مردم به شرکت در انتخابات ایجاد کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول