اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مثلث برمودایی زر و زور و تزویر در مجلس ولایی نابود می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با حضور مردم در انتخابات این بار با شکل‌گیری مجلس ولایی و پرتوان‌تر از مجلس هشتم مثلث برمودایی زر، زور و تزویر از بین رفتنی است.

مثلث برمودایی زر و زور و تزویر در مجلس ولایی نابود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل قاسم محمدی عصر امروز در جلسه سخنرانی عمومی در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: امروز در حالی نحله بزرگ دیکتاتوری و استبداد ملت‌های آزادیخواه را دچار چالش کرده است که صاحبان چنین تفکری با صرف پول‌های هنگفت و لابی صهیونیسم سعی می‌کنند مظلومان جهان را زیر ظلم و ستم ببرند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: ‌در چنین فضای غبارآلود با شکل‌گیری انقلاب اسلامی به عنوان تفکر ترویج‌کننده اسلام ناب محمدی (ص) و عمل‌کننده به دستورالعمل یگانه حبل‌المتین قرآن کریم و جریان پاک انقلاب اسلامی شاهد حرکت رو به جلو و ضد استبدادی در سرزمینمان هستیم.

محمدی خاطر نشان کرد: در این زادگاه پاک جوانان اندیشمند، دانشگاهیان فرهیخته، علما و روحانیان با سر دادن شعار نه شرقی نه غربی بر تفکری پای می‌فشارند که ماهیت آن برگرفته از اندیشه پاک و ولایی است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در چنین صفا و محبتی و حرکت رو به جلو مجلسی شایسته و لایق این ملت است که نه تنها بر اساس اصل 88 قانون اساسی بر تمام مسایل داخلی و خارجی اظهار نظر کند بلکه حق مظلومان و حقوق پایمال شده ملت‌های دیگر را احقاق کند.

به گزارش فارس، عضو کمسیون کشاورزی مجلس نگاه نرم‌افزاری نظام پارلمانی را به پیشرفت کشور و تبدیل آرمان انقلاب اسلامی به مانیفست جهانی ادامه داد: تدوین قانون و برنامه پنج ساله پنجم کشور که از شاهکارهای مجلس هشتم است نه تنها جسارت و شجاعت نمایندگان این دوره را نشان می‌دهد بلکه به حقارت افرادی که نماینده را بازخواه و تلاشگران این عرصه را تعدی‌گر معرفی می‌کنند بیش از پیش کمک می‌کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس بیان کرد: مجلس هشتم در یک فرآیند تخصصی با تصویب و گذراندن مقررات و قوانین قابل اجرا و نظریه‌پردازی‌های جهان شمول سعی کرد اندیشه پاک ولایی را در این سرزمین گسترش داده و با تکیه بر محققان و دانشمندان جوان بهترین دستاورد را داشته باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: اگر در مقابل اقتدار این ملت برخی از کشورهای همسایه تن به ذلت در ارتباط با نظام استکباری داده‌اند، بایستی امروز شرمنده ملت‌های روشن‌ ضمیری باشند که انقلاب خود را با محوریت شعار انقلاب اسلامی آغاز کردند.

 

دخالت‌کنندگان در روند انتخابات جنس مردم را نمی‌شناسند

عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم در ادامه سخنان خود به برخی از فعالیت‌های انجام شده در مجلس هشتم اشاره کرد و اظهار داشت: اعتبار راه‌آهن اردبیل به عنوان یک پروژه ملی به سرعت در چهار سال اخیر گسترش یافت و ما در یک حرکت جهادگونه توانستیم با تزریق میلیاردها تومان پول به این پروژه پیشرفت آن را به 85 درصد برسانیم.

وی افزود: همان افرادی که با تکیه بر شعارهای قوم‌گرایی، مدیریت‌های ناشایست و حرکت‌های یگانه‌محور سعی می‌کردند به نماینده تعرض کنند امروز در لباس دیگر تلاش می‌کنند تا روند انتخابات را به نفع افراد خاص هدایت کنند در حالی که آنها از جنس این ملت آگاهی ندارند چرا که جنس مردم ما بصیر و روشن ضمیر است.

این مسئول مدعی شد: با توجه به حوادث چند روز گذشته در جریان تبلیغات قرار بود صبح امروز نامه‌ای سرگشاده به دفتر مقام معظم رهبری ارایه کنیم اما تأمل کردیم تا اوضاع را بار دیگر آرام و کم التهاب ببینیم که اگر قدرت‌نمایی برخی از وابستگان به کانون ثروت‌اندوزی و قدرت‌طلبی پایانی نداشته باشد این نامه را به مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل به اظهارات خود در اولین واکنش به حرکت گروه انحرافی و همسویی آنها با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: مردم ما رژیم صهیونیستی را شوم و جعلی می‌شناسند و آنهایی که امروز از سران این رژیم مشورتی می‌گیرند، نباید در حق این ملت جفا کرده و در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: در کنار پیشرفت 85 درصدی راه‌آهن، راه اصلی با تزریق 120 میلیارد تومان در چهار سال گذشته تکمیل شد و امروز به جای تفکر مدیریت پروازی که عده‌ای می‌خواستند در این استان نهادینه کنند، تفکر روشن تکیه بر مدیران استانی و جوانان و آینده‌سازان این سرزمین مطرح است.

کاندیدای مجلس نهم راه‌اندازی کارخانه تراکتور، اتوبوس‌سازی، ساماندهی منطقه ویژه اقتصادی، تله‌کابین فندقلو، نئور و برخی از پروژه‌های رو به پیشرفت را جز پیگیری‌های خود توصیف کرد و ادامه داد: دانشگاه صنعتی، گردشگری سرعین، بیمارستان قلب اردبیل و بسیاری از پروژه‌های دیگر که خیلی‌ها هرگز سخنی از آن به میان نیاوردند تا مبادا به نام نمایندگان مجلس هشتم تمام شود در حال پیگیری و به ثمر نشستن است.

وی گفتمان امروز مجلس هشتم را گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و حرکت به سمت شکل‌گیری مجلس تخصصی توصیف کرد و بیان داشت: حضور حداکثری مردم در 12 اسفند و روانه کردن اندیشه‌ها و خردهای پاک و ولایی را زمینه‌ساز شکل‌گیری مجلس ولایی با تکیه بر اصول و گفتمان انقلاب اسلامی توصیف کرد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول