اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گرانمایه‌پور:

منحرفان برای ورود به مجلس برنامه‌ریزی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در کاشان گفت: جریان انحرافی درصدد برآمده به مجلس ورود پیدا کند و برای تحقق این امر نیاز برنامه‌ریزی کرده است.

منحرفان برای ورود به مجلس برنامه‌ریزی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علی‌اصغر گرانمایه‌پور بعد از ظهر امروز در تالار فیض دانشگاه کاشان اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم از این حیث حساس‌تر است که تفکرات و جریاناتی از جمله جریان انحرافی تلاش می‌کند به مجلس نهم ورود پیدا کند و به همراه سایر نحله‌ها و تفکرات دیگر برای این امر طراحی و برنامه‌ریزی دقیقی انجام داده است و باید توجه داشت مجلس آینده به این تفکرات خطرناک چه از حیث اعتقادی و چه از جهت سیاسی آلوده نشود.

وی خاطرنشان کرد: مجلس نهم از این جهت نیز که در سال‌های اخیر شعار نوربخش، هدایت‌گر و حیات‌بخش خورشید اسلامی در منطقه تابیدن گرفته و دل‌های ملت‌ها بیدار شده‌اند بسیار مجلس مهم و تعیین‌کننده‌ای به شمار می‌رود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در کاشان عنوان کرد: مجلسی که مرکب از افراد اصلح، کارآمدتر و متدین‌تر باشد، می‌تواند پشتوانه محکم‌تری برای رهبری معظم انقلاب باشد و هرچه رهبری از حمایت و پشتوانه قوی‌تری برخوردار باشند با صلابت بیشتری می‌توانند بگویند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند همچنانکه با یک ساعت سخنرانی آتشین خود در خطبه‌های نماز جمعه اخیر تمام معادلات دشمن را به هم ریختند.

وی سپس به اقدامات خود در مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی پرداخت و از ایجاد رشته دکترا در دانشگاه کاشان و 9 رشته تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان بخشی از اقداماتش در حوزه دانشگاه‌ها نام برد.

گرانمایه‌پور به ایجاد بخش جراحی قلب در کاشان نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون 192 عمل موفقیت‌آمیز قلب در این بیمارستان انجام گرفته است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با اشاره به تولید 600 هزار تنی در سال کارخانجات فولاد کویر بیان کرد: با توسعه این کارخانه، این میزان تولید تا 2 میلیون تن نیز افزایش می‌یابد.

گرانمایه‌پور از سایپا کاشان به عنوان گامی بزرگ در راستای اشتغالزایی در سطح شهرستان یاد کرد و گفت: اشتغالزایی برای 7 هزار نفر که در قالب پرسنل این کارخانه و شرکت‌های در طرف قرارداد مشغول به کار هستند اقدامی مهم در راستای ایجاد فرصت شغلی محسوب می‌شود.

وی همچنین از افتتاح سایپا کاشان شماره 2 در سه ماه نخست سال 91 نیز خبر داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول