اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مستقل یزد در مجلس نهم:

مردم کاندیداهای آشنا به معارف اهل بیت (ع) راهی مجلس کنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای مستقل یزد در انتخابات مجلس نهم با اشاره به ویژگی‌های کاندیداهای اصلح گفت: مردم کاندیداهای آشنا به معارف اهل بیت (ع) را وارد مجلس کنند.

مردم کاندیداهای آشنا به معارف اهل بیت (ع) راهی مجلس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید محمود وزیری ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت شهید احمدی‌ روشن برگزار کرد، یاد و خاطره این شهید یزدی تبار را گرامی داشت و اظهار داشت: خانواده‌ها و دانشگاه‌های ما باید احمدی روشن‌ها را تربیت کنند تا دشمن را زمین‌گیر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نخستین شبهه‌ای که از کاندیداتوری یک طلبه ایجاد می‌شود، مقام‌طلبی اوست در حالی که بسیاری از علما بعد از فتنه 88 بر این باورند که روحانیانی که از نظر علمی و فضل حوزوی دارای اوصاف ویژه‌ای هستند باید وارد عرصه شوند.

وزیری با بیان اینکه یزد به لحاظ سابقه دینی در میان 31 استان کشور، اول است، خاطرنشان کرد: یزد به برکت علما، روحانیان و طلاب و البته مردم دیندار و باتقوای خود، همواره از بعد مذهبی و دینی دارای ویژگی‌های خاص بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در یزد 19 کاندیدا داریم، افزود: همه این کاندیداها اصلح نیستند و مردم باید صحبت‌های همه آنها را بشنوند، بسنجند و سپس برای انتخاب آنها تصمیم‌گیری کنند.

وزیری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد 12 اسفند را نقطه قوت خود قرار دهد، عنوان کرد: باید هوشیار عمل کنیم تا این اتفاق نیفتد و مردم باید مراقب باشند تا قدم‌هایی که بر می‌دارند سبب خشنودی دشمن نشود بلکه توطئه‌های آنها را خنثی و دسایسشان را به خودشان بازگرداند.

وی با تاکید بر اینکه همان‌طور که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، عنوان کرد: انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است و مردم باید با هوشیاری دست به انتخاب بزنند.

وزیری تصریح کرد: اگر جناحی یا جبهه‌ای از شخصی در انتخابات حمایت کند، این حمایت به معنای اصلح بودن شخص نیست بلکه افراد را باید با خودشان سنجید نه با حزب یا گروهی که عضو آن هستند.

وی با بیان اینکه به واسطه سوابق خانوادگی، علمی و حوزوی خود به تاکید برخی علما و بزرگان وارد عرصه انتخابات شده‌ام، خاطرنشان کرد: موفقیت یا عدم موفقیت در انتخابات ملاک نیست بلکه حضور حداکثری مردم ملاک موفقیت نظام است.

وزیری عنوان کرد: اگر مردم رای دادند وارد عرصه خدمتگزاری می‌شویم در غیر این‌صورت مانند قبل خدمتکار امام حسین (ع) هستم اما از مردم انتظار داریم به تکلیف خود عمل کنند و در انتخابات حضوری باشکوه داشته باشند.

وی تاکید کرد: مردم باید راه شهید احمدی روشن که راه امام راحل است را ادامه دهند و کسی را انتخاب کنند که بانگ و صدای مردم را زیر گنبد مجلس شورای اسلامی به گوش همه برساند.

وزیری همچنین با انتقاد از اینکه اعمال انجام شده در یزد شایسته مردم یزد و حوزه علمیه مردم نیست، افزود: امیدواریم کسی به مجلس راه پیدا کند که بتواند در خور دارالعباده بودن یزد عمل کند و یزد را در این زمینه به جایگاه واقعی‌اش برساند.

وی تاکید کرد: برای فرهنگ و به روز کردن آن ابزارهایی لازم است و اگر ابزار لازم و قانونی برای هر کاری فراهم نشود، کار پیش نمی‌رود.

وزیری یادآور شد: با تاسیس وزارتخانه امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز کار حل نمی‌شود بلکه باید نماز علنی شود و فرهنگ و پیام نماز به میدان بیاید تا از این طریق مشکلات اخلاقی و منکرات و مشکلات بازار و نزول خوری حل شود.

وی از مردم خواست: کسانی را به مجلس بفرستند که معارف اهل بیت (ع) را به زبان روز برای مردم بیان کنند.

به گزارش فارس، سیدمحمود وزیری، نوه مرحوم وزیری از علما و بزرگان استان و شهر یزد است و خانواده وی در میان مردم یزد مقبولیت دارند.

این کاندیدا به طور مستقل نامزد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول