اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین:

مجلس محلی برای ارتقای تحصیلات تکمیلی نمایندگان نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: نباید مجلس محل و فرصتی برای ارتقای تحصیلات تکمیلی باشد بلکه این فرصت طلایی نمایندگی باید به خدمتگزاری مردم سپری شود.

مجلس محلی برای ارتقای تحصیلات تکمیلی نمایندگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدجعفر فلسفی کاندیدای انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست سیاسی با موضوع انتخابات و مناظره به سیداحمد موسوی دیگر رقیب خود در انتخابات 12 اسفند گفت: دوره نمایندگی فرصتی برای خدمتگزاری است نه اینکه مجالی برای ارتقای تحصیلات تکمیلی باشد و گرنه نتیجه آن وضعیتی است که هم اکنون در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان وجود دارد.

وی تاکید کرد: مجلس محل رقابت قدرت‌ها و جریانات سیاسی است اگر فرد نماینده دارای شناخت و صاحب ایده نباشد در فضای مجلس هضم می‌شود. اینکه بیشتر لیدرهای مجلس متعلق به تهران هستند و آن‌ها هستند که مجلس را اداره می‌کنند نتیجه چنین فضایی است.

این کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم خاطرنشان کرد: نقش اصلی مجلس شورای اسلامی نظارتی است زمانی می‌توانند نمایندگان این نقش را به خوبی ایفا کنند که استقلال داشته باشند نه اینکه به قدرت متصل باشند.

فلسفی تاکید کرد: رئیس جمهوری که به دنبال تسلط بر مجلس باشد زمینه عدم نظارت نمایندگان را فراهم می‌کند باید فرد مستقل به مجلس بفرستیم که وامدار افراد نباشد تا بتوانیم خطاهای رئیس جمهور و دیگر خاطیان را تذکر دهیم.

وی افزود: در سیاست داخلی، خارجی، هدفمندی یارانه‌ها و.... رویکرد ما این است که در کنار رئیس جمهور باشیم اما مستقل عمل کنیم و وابسته به ایشان نباشیم.

سرپرست روزنامه کیهان در استان خوزستان گفت: ضمن انتقاد به جریانات سیاسی، حاضر نیستم به خاطر رفاقت و ارتباطات از حرف‌های خود کوتاه بیایم و چشم‌پوشی کنم و امیدوارم همین مناظره‌ها سرنوشت انتخابات را رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور در انتخابات وظیفه‌ام را انجام می‌دهم اما برای کسب رای دست به هر شیوه‌ای نمی‌زنم. در دوره انتخابات قبل که به مرحله دوم رسیدم نه رای خریدم نه معامله کردم چرا که معتقدم هر معامله‌ای که بر سر رای انجام شود تبعات آن دامنگیر مردم خوزستان می‌شود.

کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی و جبهه متحد اصولگرایان با انتقاد از سید احمد موسوی (دیگر کاندیدای مجلس از اهواز و حاضر در مناظره امروز) گفت: ایشان مدت‌ها قبل با حضور خود به عرصه انتخابات، تخلف را هم آوردند و با حضور در دفا‌تر روزنامه‌ها پیش از آغاز زمان قانونی تبلیغات، به معرفی و تبلیغات خود اقدام کرد.

فلسفی همچنین درباره عضویت خود در تشکل‌های سیاسی گفت: جبهه پایداری ابتدا مرا معرفی کردند و پس از آن متحد اصولگرایان نیز حمایت خود را از من اعلام نمودند اما من خود را به هیچ جریان و گروهی تحمیل نمی‌کنم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول