اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون قرآن مجلس خبر داد

افزایش 400 برابری بودجه‏های قرآنی در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس و موسس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از افزایش 400 برابری بودجه‏های امور قرآنی در کشور خبر داد.

افزایش 400 برابری بودجه‏های قرآنی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، لاله افتخاری امشب در مسجد جامع شهر بومهن در جمع مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: پیش از این، در زمینه اعتبارات اختصاصی به امور توسعه فرهنگ قرآنی برنامه‏ریزی خاصی وجود نداشت.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‏های حوزه قرآنی این فراکسیون خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‏های اجرایی از سوی فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی می‏توان به برنامه حفظ گسترده قرآن کریم، توسعه فعالیت‏های قرآنی و ... اشاره کرد.

افتخاری در ادامه با اشاره به ویژگی‏های فرد اصلح برای حضور در صحن مجلس گفت: کسانی باید در گود قانون‏گذاری کشور حاضر شوند که خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای خود تلقی کنند.

رئیس و موسس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به اتفاق "فاطمه رهبر" و "اسدالله بادامچیان" بارها به مناطق مختلف بخش مرکزی تهران همچون بومهن، پردیس، جاجرود، مناطق کارگاهی و نواحی روستایی مسافرت کرده‏ایم.

وی ادامه داد: حق مردم شریف، ولایی و شهیدپرور بخش مرکزی تهران و سایر نقاط این استان دانستن امور مورد پیگیری و اجرایی از سوی وکلای آنها در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول