اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه مازندران:

فعال قرآنی نباید برای معاش در مضیقه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه گفت: جامعه باید برای فعالیت‌های قرآنی و قاری اهمیت و ارزش بیشتری قائل باشد و فعال قرآنی نباید برای معاش خود در مضیقه باشد.

فعال قرآنی نباید برای معاش در مضیقه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه خانه قرآن روستای بورخیل شیرگاه که با حضور بخشدار شیرگاه، رئیس آموزش و پرورش منطقه شیرگاه، مسئول مراسم‌های بخش شیرگاه و معاون اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه، دهیار و اعضای شورا و مردم این روستا برگزار شد، با اشاره به این مطلب که قرآن راه و روش زندگی الهی و همراه با سعادت را به ما نشان می‌دهد، گفت: باید در آیات نورانی قرآن تدبّر کرد که نتیجه آن تاثیر تحول‌آفرین در راه و روش زندگی فردی و اجتماعی است.

مهدوی خاطرنشان کرد: همه ما باید زندگی در سایه قرآن را برای خود در اولویت قرار دهیم تا شاهد تحول اساسی در زندگی باشیم.

وی با بیان این مطلب که قرآن نصیحت‌گر و پنددهنده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی باید تاثیر ملموس و مشخصی در زندگی ما ایجاد کند.

امام جمعه شیرگاه با توصیه به فعالان قرآنی در ارتباط با این موضوع که تنها در قرائت، تفسیر و برگزاری جلسات و محافل محدود نباشیم، یادآور شد: اگر با فعالیت‌های قرآنی، انسان از ناهنجاری‌های اخلاقی، فردی و رفتاری دوری کند به معنای قرآنی شدن است و اگر تاثیری در زندگی وی ایجاد نشود و شاهد تحول نشود باید در نحوه ارتباط با قرآن و استفاده از کرامات آن دقت عمیق‌تری داشته باشد.

مهدوی عنوان کرد: زندگی متقین با قرآن تنظیم می‌شود و همه ما باید برای آشنایی با قرآن تلاش کنیم.

عضو شورای قرآن شهرستان سوادکوه تصریح کرد: جامعه باید برای فعالیت‌های قرآنی و قاری اهمیت و ارزش بیشتری قائل باشد و فعّال قرآنی نباید برای معاش خود در مضیقه باشد.

در ادامه این مراسم، خانه قرآن منتظران المهدی(عج) روستای بورخیل افتتاح شد و زمینی به مساحت 150 متر توسط اردشیر متانی برای فعالیت‌های دینی و قرآنی اهدا شد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول