اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه اصفهان:

استعداد‌های قرآنی اصفهان در تمامی صحنه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: استعداد‌ها و نخبگان قرآنی موجود در اصفهان با حضور فعال در تمامی صحنه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

استعداد‌های قرآنی اصفهان در تمامی صحنه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند

حجت‌الاسلام عبدالحسین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور 26 نفر از فعالان قرآنی اصفهان در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: این دوره از مسابقات نیز به میزبانی استان هرمزگان برگزار شده و اصفهانی‌ها با حضور فعال خود در این مسابقات بار دیگر ویژگی‌های قرآنی خود را به سایر استان‌ها نشان داده‌اند.

وی به برگزاری این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت و ترتیل قرآن کریم اشاره کرد و افزود: از شرکت‌کنندگان اصفهانی در این دوره از مسابقات حسن معتمدی حائز رتبه نخست در رشته حفظ کل، ملیحه طالبیان حائز رتبه چهارم در رشته حفظ کل و ابوالفضل حاج حیدری و زهرا موسایی در رشته مفاهیم حائز رتبه چهارم شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: مجید جعفری در رشته قرائت قرآن کریم حائز رتبه سوم و محمد حسن دافعیان در رشته ترتیل نیز حائز رتبه چهارم شده‌اند.

وی به حضور فعال اصفهان در تمامی برنامه‌ها و مسابقات قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: استعداد‌ها و نخبگان قرآنی موجود در اصفهان با حضور فعال خود در تمامی صحنه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند و افتخار‌آفرینی اصفهانی‌ها در تمامی مسابقات قرآنی حاکی از این موضوع است.

مرادی با اشاره به اینکه ماه گذشته نیز مسابقات کشوری اذان و تواشیح نیز به میزبانی اصفهان برگزار شده است، تاکید کرد: در این دوره از مسابقات نیز حدود 600 نفر از خواهران و برادران از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در این دوره از مسابقات حضور فعالی داشته و در رشته‌های تواشیح و اذان حائز رتبه‌های نخست شده است، اضافه کرد: فعالان قرآنی با حضور در برنامه‌ها و مسابقات قرآنی و رقابت با سایر افراد استعداد‌های خود را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول