اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد:

دو رشته جدید برای دانشکده علوم قرآنی لرستان پیشنهاد شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد از پیگیری برای تصویب دو رشته تحصیلی قرآنی خبر داد و گفت: این رشته‌های جدید برای نخستین ‌بار از سوی این دانشکده به دانشگاه علوم و معارف اسلامی پیشنهاد شده است.

دو رشته جدید برای دانشکده علوم قرآنی لرستان پیشنهاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد، مهدی صلاح در تشریح این رشته‌های جدید قرآنی گفت: رشته تاریخ در قرآن و کاربرد فناوری اطلاعات در علوم قرآنی از سوی دانشکده علوم قرآنی به دانشگاه علوم و معارف اسلامی پیشنهاد شد.

وی اظهار داشت: رشته کاربرد فناوری اطلاعات در علوم قرآنی برای نخستین ‌بار توسط دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد به دانشگاه علوم و معارف اسلامی قم جهت اضافه شدن به رشته‌های این دانشگاه پیشنهاد شده است.

صلاح با اشاره به اینکه سرفصل‌های دروس و منابع مربوط به این رشته تهیه و به دانشگاه علوم و معارف اسلامی در قم ارائه شده است، افزود: در جلسه شورای دانشگاه علوم و معارف اسلامی قم این پیشنهاد مطرح و مورد تصویب قرار گرفته است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد ادامه داد: رشته تاریخ در قرآن نیز دومین رشته‌ای است که توسط دانشکده علوم قرآنی به دانشگاه علوم و معارف اسلامی قم پیشنهاد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحدها و سرفصل‌های د‌رسی این رشته در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مشخص و به دانشگاه علوم و معارف اسلامی تقدیم شده است.

دانشکده علوم قرآنی خرم‌آباد از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است، که از بهمن‌ماه امسال با پذیرش دانشجو رسماً فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول