اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

گروه انحرافی در شاکله و بدنه دولت دخیل نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه انحرافی در شاکله و بدنه دولت دخیل نیست.

گروه انحرافی در شاکله و بدنه دولت دخیل نیست

جواد صبور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با بیان اینکه گروه انحرافی در شاکله و بدنه دولت دخیل نیست، خاطرنشان کرد: ما ستون فقرات دولت را سالم می‌دانیم اما آنچه ناسالم است رئیس دفتر رئیس جمهور است که جزو حلقه غیر‌شاکله است که بارها به رئیس جمهور در این زمینه تذکر دادیم و بیان کردیم باید مواظب اطرافیانشان باشند تا اسرار نظام به خارج از کشور رخنه نکند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم با قدردانی از امام جمعه اردبیل در بر‌شمردن شاخص‌های نماینده اصلح برای مردم در خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: فلسفه شکل‌گیری جبهه پایداری اجتناب از انحراف بوده است چراکه ما در انتخابات مجلس نهم با شکل داد این جبهه مسیر خود را از جریان انحرافی و متصل به کانون قدرت و ثروت دور نگه داشتیم.

وی ادامه داد: بنده از نماینده‌ای که از این استان پولی از جریان انحرافی بگیرد به یقین خبر ندارم ولی عملکرد مردم و برخی بذل و بخشش‌های بی‌حد و حساب نشان می‌‌دهد که چه کسانی از این جریان بهره و فایده می‌برند.

عضو مجمع نمایندگان استان گفت: بنده در برابر گروه‌های تطمیع کننده و افراد صاحب نفوذ برای منافع خود سر خم نکرده‌ام و تلاش کردم به دور از افراد و حلقه‌های رانت‌‌خواری که حتی در راهروهای مجلس و دولت به دنبال گزینه‌های خود هستند باشم و در این مدت لغزشی در این زمینه نداشته باشم .

موسس جبهه پایداری یادآور شد: بنده با چراغ خاموش حرکت کرده‌ام و به دلیل آن که رزمنده هستم اغلب در عملیات‌های رزم شبانه حضور داشته و در دوران مسئولیت خود نیز با هیاهوی کمتر اما کار موثر بیشتر کارنامه قابل ارائه به مردم دارم.

صبور بیان داشت: هرگز لقمه حرامی را وارد زندگی‌ام نکرده‌ام تا مبادا در روز قیامت شرمنده شهید باکری، پیرزاده و یسری‌ها شوم و با لغزش در این دنیا تمام سرمایه‌های خود را از دست بدهم.

صبور از هاشمی به عنوان خالق دوم خرداد یاد کرد و اظهار داشت: هر چند بعد از روی کار آمدن دولت اصلاحات از تمام منصب‌های دولتی به دور شدم اما سعی کردم در دوران خدمتگزاری بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان ستاد زیر نظر رهبری فعالیت مثمر ثمری داشته باشم چراکه بعد از روی کار آمدن دولت اصلاحات به صراحت از طهائی استاندار سابق اردبیل خواستند تا هیچ مسئولیت دولتی به بنده ندهد.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان یادآور شد: در قالب کمیسیون اجتماعی مجلس در حوزه بیمه بیکاری و پرداخت حق بیمه بیکاران تلاش‌های خوبی انجام دادم و سعی نکردم در روستاها و مناطق مختلف به مرده‌خواری‌ها‌ بپردازم.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه مصوبه حقوق مادام‌العمر سیاسیون مربوط به مجلس ششم و هفتم بوده است، گفت: عده‌ای سعی کردند در مجلس هشتم با لابی‌گری این مصوبه را قانونی کنند که جلوی آن گرفته شد.

صبور در پایان سخنان خود اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده مردم به سه طرح که ننگین‌نامه در مجلس هشتم بودند رای ندادم که یکی از آنها قانون وقف دانشگاه آزاد، دومی حقوق مادام‌العمر سیاسیون و سومی نیز ورود نماینده به مجلس با مدرک لیسانس و خروجی با فوق لیسانس بوده که رای تایید بر آنها نگذاشتم.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول