اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم:

جریان انحرافی به دنبال ورود عناصر نامطلوب به مجلس است

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم گفت: جریان انحرافی در حال حاضر به دنبال ورود عناصر نامطلوب و نیز براندازان نظام به مجلس شورای اسلامی است.

جریان انحرافی به دنبال ورود عناصر نامطلوب به مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داوود احمدی‌نژاد عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که در محل مجتمع فرهنگی این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه امروز افکار عمومی دنیا در اختیار سربازان ولایت فقیه و جوانان انقلابی کشور است اظهار کرد: از زمانی که بر انقلاب اسلامی موهبت ولایت بر ایران حاکم شد، دیگر کسی نتوانست حتی یک سانتی‌متر از این خاک را اشغال کند و حتی در سراسر دنیا به ایران توهین کند و این ناشی از تبعیت تمام ملت از رهبر معظم انقلاب است.

مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم افزود: اینکه امروز استکبار در دنیا جنگ ستارگان به راه انداخته به این دلیل است که نمی‌تواند کاخ خود را حفظ کند و حتی نمی‌تواند سرزمین خود را اداره کند و اینکه امروز می‌بینیم شش هزار آمریکایی را می‌کشند به این دلیل است که تعادل از دست آنها خارج شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پس از 32 سال حتی یک نقشه آنها در ایران عملیاتی نشده است خاطرنشان کرد: در این 32 سال هر روز و هر ساعت برای ما نقشه می‌کشیدند تا بتوانند کشور را اشغال کرده و نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند در حالی که در این 32 سال بسیاری از کشورها با یک نقشه آنها فروپاشیدند ولی این استواری ملت ایران بود که با تمام وجود مقابل استکبار ایستادند.

مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم ادامه داد: امروز در تمام جهان شعار آرمانی ایران را می‌پذیرند و زبان مسلمانان امروز ایران در تمام دنیا گویاست و به همین دلیل تمام آتشکده‌های جهان خاموش و همه مکاتب درب‌های خود را بسته‌اند.

وی با تاکید بر مکتب اسلامی گفت: اگر امروز یک نفر می‌آید و بیان می‌کند مکتب ایرانی را به جای مکتب اسلامی جایگزین کنیم، تعجب نکنید چرا که توسط این افراد قرآن در آمریکا به آتش کشیده شد و حال می‌‌بینیم در کنار هدیه‌ها نشست و برخاست می‌کنند.

احمدی‌نژاد یادآور شد: در طول تاریخ بشر همیشه شیطنت‌ها بوده است و بر آزادی‌خواهان و کسانی که به دنبال بندگی خدا بودند، مستکبران به دنبال شیطنت و توطئه بوده‌اند ولی می‌بینیم که امروز تمام این توطئه‌ها با سخنرانی مقام معظم رهبری خنثی می‌شود.

مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم ادامه داد: اگر امروز یک جریان سیاسی و باند انحرافی قصد دارد با ادعای امام زمان(عج) ما را فریب دهد، همان کسی است که پس از اینکه ما با مکتب عاشورا انس گرفته‌ایم، قصد دارد این مکتب را با مکتب ایرانی جایگزین کند و یا می‌خواهد جشن 2500 ساله و آیین نوروز را برگزار کند، در آیینی که بسیاری از تبهکاران عالم قصد حضور دارند.

به گفته وی در حال حاضر جریان انحرافی به دنبال هدایت مسلمانان و ملت ایران به مسیر انحرافی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه باید سرباز ولایت فقیه باشیم، گفت: آنهایی که تا امروز سرباز ولایت فقیه در اقیانوس انقلاب به ناخدایی ولی امر مسلمین بودند از صحنه بیرون نرفتند ولی بسیاری از منحرفان و مجاهدان من جمله افراد کارگزارن و مشارکت را می‌بینیم که از مسیر خارج شده و نتوانستند خود را مطابق با این مسیر منطبق کنند.

وی با بیان اینکه امروز سربازان ولایت و جوانان انقلابی قبله‌گاه ولایت هستند، افزود: اینکه امروز آنها ساز و کار سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای خود را به کار گرفتند، به این دلیل است که قصد دارند تا قبله‌گاه عالم شوند اما می‌بینیم که همواره جوانان انقلابی ما و سربازان ولایت فقیه قبله‌گاه عالمند و می‌دانیم که مامورت ولایت به عنوان هدایت عالم است و هدایت او سبب خلق این گونه حماسه‌های بزرگ در دنیا شده است.

وی ادامه داد: جریان انحرافی در حال حاضر به دنبال ورود عناصر نامطلوب و نیز براندازان نظام به مجلس شورای اسلامی است و باید برای خنثی‌کردن این گونه توطئه‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول