اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار:

جریان انحرافی در حد و قواره قدرت نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: در بحث جریان انحرافی دیدم که این جریان در حدی نیست که قدرت برای آن بیان شود.

جریان انحرافی در حد و قواره قدرت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سعید قاسمی ظهر امروز در همایش یادواره 72 شهید دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در جمع خانواده‌های شهدا برگزار شد، اظهار کرد: در هشت ماه فتنه سال 88 تا حماسه نهم دی تجربه جنگ 8 سال دفاع مقدس را به خوبی حس کردیم.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار افزود: تجریه فتنه 88 را به مراتب سخت‌تر از یک جنگ حس کردیم با این تفاوت که این نبرد تا دل و خانه‌های مردم کشیده شد و هنوز پس از گذشت دو سال غبار آن را بر روی جامعه حس می‌کنیم.

قاسمی با اشاره به وقایع و جریاناتی که سال 88 جامعه را تکان داد، خاطرنشان کرد: در کمال ناباوری دیدیم که نماینده امام و کفیل آن والامقام کروبی زمانی یک طرف فتنه بود، کسی که زمانی سرپرست سازمان حج و زیارت بود و اسلام ناب در سر و رویش موج می‌زد و این‌گونه خوار و ذلیل شد.

*هدف فتنه 88 ضربه‌زدن به اصل ولایت‌فقیه بود نه تلاش برای ریاست جمهوری

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اصل قضیه فتنه 88 تأکید کرد: این جریان که با ادعای تقلب به میدان آمد هدفش ریاست جمهوری نبود، بلکه دنبال ضربه‌ زدن به اصل ولایت‌فقیه بود، چرا که این‌گونه بود که در روز عاشورای حسین ابن علی(ع) دردانه پیامبر اکرم انواع و اقسام توهین‌ها را به او و ولایت فقیهشان کردند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان کرد: سیستم قضایی ما برخورد شدیدی با این عمال لائیک انجام نداد و تنها اقدام انقلابی آنها قطع اینترنت سران فتنه بود که بسی بسیار ارزشمند بود.

*جریان انحرافی در حد و قواره قدرت نیست

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) در بحث انتخابات فرمودند نماینده نباید وام‌دار جریان قدرت و ثروت باشد، با همین دیدگاه در بحث جریان انحرافی دیدم که این جریان در حدی نیست که قدرت برای آن بیان شود و این فتنه‌ای هم که اتفاق افتاد با ریزش بسیار زیادی همراه بود و به مراتب شدیدتر از والفجر و کربلای 5 بود که اما با آتش و توپ‌های هم‌زمان مردم مهار شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول