اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوود احمدی‌نژاد علت مخالفت منحرفین با دادگاه را اعلام کرد

جریان انحرافی پشت سر فساد بانکی اخیر قرار دارد

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم گفت: جریان انحرافی پشت سر اختلاس اخیر قرار دارد و عده‌ای از این منحرفین در خانه استیجاری نیاوران در عمق نفاق، توبه تاکتیکی کردند.

جریان انحرافی پشت سر فساد بانکی اخیر قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد داوود احمدی‌نژاد صبح امروز در سلسله جلسات ماهانه راه و بی‌راه که در کانون فرهنگی- هنری آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی برگزار شد با بیان اینکه امروز تکلیف این است که ملت ایران سرباز ولایت‌فقیه باشند، اظهار کرد: اگر امروز می‌بینیم که افکار عمومی دنیا در اختیار ملت ایران و از جوانان انقلاب اسلامی تأثیر گرفته است، موهبت الهی ولایت است که از زمان انقلاب اسلامی در ایران حاکم شده و دیگر کسی نتوانسته حتی یک سانیتمتر از این خاک را اشغال کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ایران در جنگ نامتقارن با دشمن به پیروزی رسید در حالیکه دشمن با در دست داشتن تمام ابزارها نتوانست به هدف خود دست یابد و امروز دنیای استکباری که جنگ ستارگان را هدایت می‌کند توانایی اداره کاخ سفید و سرزمین خود را ندارند و تا این حد تعادل خود را از دست داده‌اند که 6 هزار نظامی آمریکایی را به منطقه می‌آورند و می‌کشند تا شعاع حدودی شما را تحت تأثیر قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به فتنه 88 خاطرنشان کرد: در فتنه 7 دی 88 که فتنه سبز نام‌گذاری شده است، محور شعارهای آنها این بود که بر اصل ولایت جسارت کردند و چون اصل ولایت را هدف گرفتند منافع همه مستکبران و پیاده‌نظام آنها مخدوش شد و از بین رفت پس باید بدانیم در این اقیانوس بی‌کران در مسیر فتح تمام قله‌های استکبار گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز بلوک شرق دیگر هیچ هویتی ندارد، گفت: غرب تا پیش از انقلاب بلوک شرق و غرب درست کرده بود، ولی امروز ملت ایران با انقلاب خود کاری کردند که دیگر هیچ یک از این بلوک‌ها هویتی ندارد و انقلاب اسلامی تمام استکبار را اعم از شرق و غرب متلاشی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره گوش به فرمان ولایت‌فقیه و پیرو مکتب اسلام هستند، اظهار کرد: اینکه امروز یک جریان سیاسی و باند انحرافی قصد دارد با ادعای امام زمان(عج) ما را فریب دهد، همان کسی است که پس از اینکه ما با مکتب عاشورا و اسلام انس گرفته‌ایم، قصد داشت این مکتب را با مکتب ایرانی جایگزین کند و یا می‌خواهد جشن 2500 ساله برگزار کند و این جریان انحرافی که نشأت گرفته از فتنه سبز است در راستای همین دیوانگان عالم حرکت می‌کند و حتی در فتنه 88 شاهد بودیم که به دلیل عدم توانایی شهر را به آشوب کشیدند و قرآن را سوزاندند.

وی افزود: این جریان که امروزه با لباس جدیدی شکل گرفته متشکل از پیاده‌نظام‌های مجاهدین خلق، کارگزاران مشارکت است و پشت سر همین جریانات ضد انقلاب حرکت می‌کند و اینها همان گروه‌های حجتیه هستند که به اصطلاح قصد دارند از امام زمان دفاع کنند.

مسئول بازرسی نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم با بیان مطلب فوق تصریح کرد: اینهایی که امروز قصد دفاع از امام زمان و دادن پرچم اسلام به دست ایشان را دارند، آیا می‌بایست کنار هدیه‌ها بنشینند و در نمایشگاه‌های آنها حضور داشته باشند و جای این سؤال باقی است که آیا کنار دست امام زمان هم همین‌ها هستند یا خیر؟

احمدی‌‌نژاد با اشاره به بیان اینکه از سوی باند انحرافی گفته شده نبی مکرم اسلام ایرانی است، خاطرنشان کرد: این اظهاراتی که جریان انحرافی و پیاده نظام‌های استکبار مطرح می‌کنند در این برهه از زمان که شاهد فروپاشی مستکبرین عالم در منطقه هستیم و الگو‌گیری منطقه از انقلاب اسلامی شکل گرفته، با چه اهدافی است و آیا جز این است که می‌خواهند تجمیع منطقه‌ای را خراب کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: جریان انحرافی در حال حاضر به دنبال ورود عناصر نامطلوب به مجلس شورای اسلامی است و باید در این راستا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

وی با بیان مطلب فوق تأکید کرد: همین جریان انحرافی و وابستگان آنها بود که اختلاس 3 هزار میلیاردی را انجام داد، از این‌رو در انتخابات باید با چشم باز شرکت کنیم، چون دشمنان با پول‌های غارت شده از نظام به دنبال عناصری نامطلوب برای مصادره کل نظام هستند و امروز افراد وابسته به جریان انحرافی که پشت این اختلاس هستند با شگرد خانه استیجاری و داشتن یک زن که بعداً بقیه آنها در نیاوران پیدا می‌شوند در عمق نفاق قرار دارند در حالیکه توبه تاکتیکی کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه باید امروز پشت سر حرکت بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه باشیم نه پشت سر مستکبرین عالم، یادآور شد: امروز پس از 2 هزار و 500 سال می‌خواهند جشن نوروز 2500 ساله برگزار کنند در حالی که این بازگشت به آئین‌های شاهنشاهی آنهم در جشنی که بسیاری از تبهکاران عالم و مستکبرین و پادشاهان عربی حضور دارند، بوسه بر خاک جهنمی کوروش و پاسارگاد بزنند، معنایش چیست؟

وی تأکید کرد: ملت ایران در حالی‌ که منحرفان جریان انحرافی در خاک پاسارگاد بوسه می‌زنند، تنها بر خاک انبیاء و اولیاء الهی بوسه می‌زند و امروز که منطقه و کشورهای مسلمان در خون دست و پا می‌زنند باید لباس عزا بر تن کنیم، اما اینان آیین نوروز و جشن 2500 ساله برگزار می‌کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه باید با چراغ ولایت حرکت کنیم، تأکید کرد: باید همواره با راهنمایی ولی‌امر مسلمین حرکت کنیم، چرا که کسانی‌که با فروتنی و قناعت در سایه ولایت قرار گرفته‌اند دنیا و آخرت را فتح می‌کنند و امروز شاهدیم که همه توجه‌ها در جهان به سمت ملت ایران معطوف است.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به شکایت مشایی از 13 نفر در کشور گفت: مشایی خیلی وقت است از بنده، محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور، شریعتمداری و چندین نفر دیگر شکایت کرده است ولی همه اینها حرکت‌های تاکتیکی سیاسی است و به جایی نخواهد رسید و امروز شاهدیم که این جریان انحرافی در عمق نفاق قرار گرفته و در انقلاب اسلامی ما آبرویی ندارند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول