اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم اسفند

یادواره سردار شهیدقهاری در اسدآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: چهارم اسفندماه یادواره سردار شهیدقهاری در اسدآباد برگزار می‌شود.

یادواره سردار شهیدقهاری در اسدآباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سرهنگ فیروز محمودی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهید قهاری با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان یک کار فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است، اظهار داشت: امسال تاکنون 11 یادواره شهید در سطح شهر و روستاها برگزار شده که این امر تاثیر دوچندانی در آشنایی اقشار مختلف مردم با زندگی شهدا دارد.

وی زنده کردن یاد و خاطره شهدا را موجب فزونی معنویت و نورانیت شهیدان و تقویت روحیه ایثار و فداکاری در نسل جدید دانست و گفت: وظیفه ماست که با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگری و بیان مقاومت و از خودگذشتگی آنان در هشت سال دوران دفاع مقدس بکوشیم.

فرماندار اسدآباد نیز شهدا را عامل عظمت و آبروی نظام اسلامی خواند و گفت: پاسداشت یاد و خاطره شهیدان پیمودن راه آنان و ترویج تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مصطفی آزادبخت با اشاره به منزلت و جایگاه شهدا و خانواده‌های معظم آنان تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا تنها از مسئولان برخورد مناسب و دلجویی را می‌خواهند که باید مسئولان در زمینه دلجویی از آنان بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه با سهمیه‌بندی برای ادارات در خصوص حضور اقشار مختلف افزود: مسئولان باید برای تشویق و حضور مردم و همچنین هرچه با شکوهتر برگزار شدن یادواره سردار شهیدقهاری تلاش کنند و سهمیه اعلام شده از سوی هر مسئول اداراه در عملکرد آنان ارزیابی می‌شود.

در ادامه مقرر شد ادارات به تهیه و نصب بنرهایی از عکس سرداران شهید شهرستان و همچنین دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی نیز به چاپ ویژه نامه‌ای از سرداران اقدام کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول