اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت شهید مهدی باکری انجام می‌شود

برگزاری یادواره شهدای عملیات‌های خیبر، بدر و شمال غرب کشور در اردبیل

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای استان اردبیل در عملیات‌های خیبر، بدر و شمال غرب کشور با محوریت شهید مهدی باکری برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای عملیات‌های خیبر، بدر و شمال غرب کشور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع)  استان اردبیل پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این یادواره به همت تیپ 37 حضرت عباس (ع)  و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این تیپ در شمال غرب کشور برگزار می‌شود.

اسماعیل شفیعی خاطرنشان کرد: این یادواره همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام مهدی باکری در حسینیه ثار‌الله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این یادواره را ادای احترام به مقام شامخ شهدا اعلام کرد و گفت: برگزاری چنین یادواره‌هایی اندک کاری است که می‌توان در مقابل ایثار و جانفشانی‌های جوانان این مرز و بوم انجام داد.

معاون تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با یادآوری اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا ابراز داشت: سرداران شهید ما الگوی همه شهدای دوران دفاع مقدس بودند و در زمان کنونی که مورد هجوم جنگ نرم دشمن قرار گرفته‌ایم پرداختن به این امر ضرورتی انکار‌ناپذیر است.

شفیعی ایثار و رشادت‌های رزمندگان دوران جنگ تحمیلی را یادآور شد و افزود: آنچه که امروز غرب به دنبال آن است ارائه الگوهای تعریف شده خود به جوانان کشورهای اسلامی است و ایران در سرلیست کشورهای مورد هجمه قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد : بازخوانی خاطرات، زندگینامه، وصیتنامه و رشادت‌های شهدا در الگودهی به نسل کنونی و آینده بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یادواره شهدای اردبیل در عملیات‌های خیبر، بدر و شمال غرب کشور پنج‌شنبه چهارم اسفند ماه 9:30 صبح در حسینیه ثار‌الله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و با سخنرانی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول