اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره مهاجران بی‌نشان در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ستاد امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان از برگزاری چهارمین یادواره شهدای دانشگاه با عنوان «مهاجران بی‌نشان»، همزمان با سالگرد تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه خبر داد.

یادواره مهاجران بی‌نشان در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، حجت‌الاسلام شیخ‌زاده اظهار داشت: در این مراسم، سردار حجازی معاون پشتیبانی وزارت دفاع سخنرانی می‌کند. 

وی هدف از برگزاری این یادواره را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهیدان دانشمند و هسته‌ای ایران و حفظ و ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان ذکر و عنوان کرد: این یادواره با حضور خانواده شهید احمدی روشن برگزار می‌شود.

وی شهدا را گنجینه ارزشمند و گرانبهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان علمی کشور درس‌آموخته و فارغ‌التحصیل مکتب عاشورا هستند.

شیخ‌زاده با تأکید بر اینکه، پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای و احمدی روشن موجب آشنایی بیشتر دانشجویان با نخبگان علم و دانش می‌شود، افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهیدان علم و فناوری، پاسداشت ارزش‌های دینی و اهمیت دادن به ایران اسلامی است.

وی افزود: باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این بزرگداشت‌ها به صورت باشکوه برگزار شود و اساتید دانشگاه‌ها نیز نسل جوان را با جایگاه علمی ایران اسلامی آشنا کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول