اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام غروی در گفت‌وگو با فارس:

ملت ایران حضوری حماسی در انتخابات نهم داشته باشند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر شرکت آگاهانه مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: با وجود توطئه‌های دشمنان مردم فریب آنها را نخواهند خورد و حضوری حماسی در 12 اسفند خواهند داشت.

ملت ایران حضوری حماسی در انتخابات نهم داشته باشند

حجت‌الاسلام سید محمد غروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نزدیکی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این انتخابات آینده مملکت اسلامی را رقم خواهد زد و همه از دوست و دشمن منتظر نتیجه این انتخابات هستند.

وی تبعیت از رهبری را عامل اصلی رسیدن به سعادت ملی دانست و گفت: اگر مردم آینده خوب برای خود و نظام اسلامی می‌خواهند وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما باید از فرمان رهبری تبعیت کنیم تا دشمنان بر ما غلبه نکنند.

وی در مورد ویژگی‌های یک نماینده اصلح ابراز داشت: کاردانی، تیزهوشی، ولایتمداری و عدم وابستگی به بیگانگان از جمله شاخصه‌های یک نماینده اصلح است.

غروی با بیان اینکه انتخابات نهم از حساسیت بالایی برخوردار است اذعان کرد: برای انتخاب نماینده اصلح باید تحقیق کنیم و از کسانی که دستی بر آتش در این مسئله دارند سئوال کنیم.

وی با اشاره به دشمنی‌های استکبار علیه نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته ابراز داشت: دشمن خیر کسی را نمی‌خواهد و کار او دشمنی است پس باید آگاه و هوشیار باشیم و نقشه‌های او را بشناسیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ذکر اینکه دشمن قصد فریب ملت ایران را دارد گفت: باید بی‌تفاوت به گفته‌های دشمن حول محور رهبری حرکت کنیم و مراقب نقشه‌ها و توطئه‌های آنها باشیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم روز 12 اسفند حضوری پرشور و باشکوه در شعب اخذ رأی داشته و حماسه‌ای دیگر از جنس 22 بهمن را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول