اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

حضور در انتخابات ارج نهادن به ایثار و ازخودگذشتگی شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه ارج نهادن به ایثار و ازخودگذشتگی شهدای ایران اسلامی است.

حضور در انتخابات ارج نهادن به ایثار و ازخودگذشتگی شهداست

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: ملت ایران در 33 سال گذشته همواره با حضور گسترده خود در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که ملتی همیشه در صحنه و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هیچ‌گاه در مسیری جز مسیر ولایت حرکت نمی‌کنند.

وی افزود: برگزاری انتخابات مجلس نهم با حضور پرشکوه مردم در روز 12 اسفندماه انتخاباتی قانونمند و دقیق را به جهانیان نشان خواهد داد که موجب شکوفا شدن هر چه بیشتر جامعه و رشد و بالندگی کشور در جهان می‌شود.

فرماندار ماهشهر با بیان اینکه وظیفه عوامل اجرایی انتخابات برگزاری سالم آن است خاطر نشان کرد: این افراد باید با ایجاد نظم و امنیت در زمان برگزاری انتخابات و کمک به مردم در امر رأی دادن مانع از ایجاد تنش در فضای حوزه‌ها شده و انتخاباتی آرام ولی پرشکوه را رقم بزنند.

حیاتی با اشاره به اینکه ملت و کشوری که از پشتوانه مردمی بهره‌مند باشد هیچ‌گاه مورد تعرض دشمنان قرار نمی‌گیرد تصریح کرد: با استقرار و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران مانعی بزرگ بر سر راه تعرض‌کنندگان به حقوق ملت‌ها و دشمنان و بدخواهان مردم پدید آمده‌است.

وی رقم خوردن تمام رخدادهای بزرگ تاریخی ایران را به پشتوانه حضور مردم دانست و افزود: انتخابات به‌عنوان یکی از این رخدادهای تاریخی جامعه ایران اسلامی مطرح است و حضور گسترده مردم در این عرصه ضمن ناکامی دشمنان، به اهداف شهدا و امام راحل مبنی بر حراست از انقلاب نیز جامه عمل می‌پوشاند.

فرماندار ماهشهر با تأکید بر اینکه شهدا در راه نظام جمهوری اسلامی و با هدف پاسداشت این نظام از جان خود گذشتند اظهار داشت: برای ارج نهادن به این ایثار باید سلامت انتخابات را جدی گرفته و اجازه ندهیم که عوامل بیگانه با ایجاد فتنه در این زمینه وجهه نظام را به خطر بیاندازند.

حیاتی در پایان با بیان اینکه برگزاری دقیق انتخابات مجلس گامی مؤثر برای حفظ و اعتلای انقلاب است گفت: امیدواریم که مردم خوب شهرستان ماهشهر با حضور حداکثری خود در این انتخابات بار دیگر همچون دوره‌های قبل برگ زرین دیگری را به تاریخ افتخارات این دیار افزوده و همگام و همراه با مردم سایر نقاط ایران اسلامی در روز دوازدهم اسفندماه با خلق حماسه‌ای ماندگار تهدیدهای دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول