اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

آماده‌سازی 100 مدرسه در دشتستان برای اسکان مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان از آماده‌سازی 100 مدرسه در دشتستان برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

آماده‌سازی 100 مدرسه در دشتستان برای اسکان مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاریخی کشور است و دارای اماکن توریستی و گردشگری بسیار ارزشمندی است که همه ساله جمع زیادی از هموطنانمان در ایام نوروز به این شهرستان مسافرت می‌کنند.

وی افزود: مردم این شهرستان مردمانی مهمان‌نواز هستند و مهمانان نوروزی همواره خاطرات بسیار خوبی از مسافرت به این شهرستان داشته‌اند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان از آماده‌سازی 100 مدرسه در دشتستان برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد 100 مدرسه در شهر برازجان و شهرهای اطراف برای اسکان و پذیرایی مهمانان نوروزی آماده‌سازی می‌شود.

اسدی تصریح کرد: تعداد 500 اتاق، 55 سالن و نمازخانه نیز برای رفاه حال مهمانان و مسافران نوروزی مهیا شده و امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر مسافران باشیم.

وی اضافه کرد: تمام مسئولان مدارس و مدیران در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه به مهمانان نوروزی اهتمام ویژه دارند و تلاش داریم محیطی دلپذیر و بانشاط برای مهمانان نوروزی فراهم کنیم.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان یادآور شد: در راستا‌‌ی برخورد صحیح با مسافران و مهمانان نوروزی به سرایداران و مدیران مدارس، آموزش‌های لازم ارائه شده است.

اسدی بیان کرد: باید فرهنگ اصیل دشتستان را گسترش دهیم و بدون تردید ارائه خدمات بهینه و تکریم مهمانان و احترام این عزیزان در این راستا اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول