اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفندماه جاری

موج ورود مهمانان نوروزی به قشم آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سفر مهمانان نوروزی به جزیره قشم از 25 اسفند‌ماه و از طریق مبادی هوایی، زمینی و دریایی آغاز می‌شود.

موج ورود مهمانان نوروزی به قشم آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم،‌ تورج امانی اظهار داشت: با آغاز سفرهای نوروزی، استقبال از مهمانان در اسکله‌های لافت، شهید ذاکری و فرودگاه بین المللی قشم در راستای تکریم ورود نخستین مسافر به این جزیره انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اماکن اقامتی اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و سایر مراکز اسکان ویژه مسافران که دارای مجوز رسمی هستند در کنار کمپینگ‌های ویژه ایام تعطیلات نوروز 91، برای استقرار مهمانان نوروزی جزیره قشم آماده شدند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به فعالیت 24 ساعته اسکله پل در بندرخمیر بندرعباس به اسکله لافت در جزیره قشم بیان داشت: با افزایش نیروهای گمرک و ارتقا سرعت عمل تشریفات گمرکی، عملیات ورود و خروج خودروها به جزیره قشم در کمترین زمان ممکن امکانپذیر خواهد شد.

وی، افزایش شمار پروازها بین مسیرهای تهران، مشهد مقدس، شیراز، اصفهان و کیش به فرودگاه بین‌المللی قشم و بالعکس را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی جزیره قشم دانست.

امانی در پایان با اشاره به تدابیر اتخاذ شده از سوی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم اظهار امیدواری کرد که تعطیلات نوروزی ، برای انبوه مسافرانی که از اقصی نقاط میهن اسلامی به جزیره قشم سفر می‌کنند، با خاطرات خوب و ماندگار همراه باشد.

جزیره قشم در جنوب ایران طی ایام تعطیلات نوروزی، با توجه به دارا بودن سایت‌های ویژه گردشگری، سواحل زیبا، بازار مناسب و هوای کاملا بهاری مملو از مسافرانی می‌شود که این جزیره را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول