اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان خبر داد

واگذاری کمیته اسکان مهمانان نوروزی در آبادان به آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان از واگذاری کمیته اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی با مسئولیت اداره آموزش و پرورش در شهرستان خبر داد.

واگذاری کمیته اسکان مهمانان نوروزی در آبادان به آموزش و پرورش

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و سال جدید، سیل عظیم مهمانان و کاروان‌های راهیان‌نور همواره به سوی این منطقه رهسپار می‌شوند.

وی افزود: از پانزدهم مهرماه عزیمت کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی آغاز شده که تاکنون تعداد 400 هزار دانش‌آموز در این کاروان‌ها از این مناطق دیدن کرده‌اند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان تصریح کرد: کمیته راهیان‌نور با مسئولیت مستقیم ناحیه مقاومت بسیج آبادان و با عضویت شهرداری‌های آبادان و اروندکنار، تعدادی از ادارات از جمله برق، آب و فاضلاب و مخابرات، منطقه آزاد اروند، شرکت پالایش نفت، بخشداری مرکزی و اروندکنار، پتروشیمی و نیروی انتظامی آبادان مسئولیت استقبال و پذیرایی از کاروان‌های راهیان‌نور را برعهده خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کمیته اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی در آبادان با مسئولیت اداره آموزش و پرورش و عضویت شهرداری، اداره اوقاف، میراث فرهنگی و تعدادی دیگر از ادارات نیز کار اسکان مهمانان نوروزی را در ایام نوروز برعهده دارد.

صدیقی خاطرنشان کرد: کمیته‌ پاک‌سازی و زیباسازی شهر با مسئولیت شهرداری آبادان و اروندکنار، کمیته امنیت و انتظامی با مسئولیت نیروی انتظامی شهرستان آبادان، کمیته بهداشت و درمان با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان آبادان، کمیته حمل و نقل با مسئولیت اداره راه و ترابری، کمیته پشتیبانی بازار با مسئولیت اداره بازرگانی آبادان و کمیته اطلاع‌رسانی و امور فرهنگی با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به انجام سایر امور مربوط به ستاد نوروزی شهرستان خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های گذشته شاهد حضور پررنگ و باطراوت مهمانان نوروزی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول