اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

دستگاه‌های اجرایی آسایش نسبی مهمانان نوروزی را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی وظیفه دارند با تمام توان رفاه و آسایش نسبی میهمانان نوروزی را فراهم کنند.

دستگاه‌های اجرایی آسایش نسبی مهمانان نوروزی را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جواد قناعتی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد تسهیلات لازم برای آسایش و تفریح گردشگران در این شهرستان به ویژه در ایام تعطیلات عید نوروز تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در بازخورد فعالیت‌های اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران نوروزی است و تمام امکانات و سلایق باید به کار گرفته شود تا مسافران نوروزی با خاطره‌ای به یاد ماندنی این شهر را ترک کنند.

فرماندار بستک افزود: اعتلای هویت اسلامی ایرانی ما در گرو توجه به اعیاد و جشن‌هایی نظیر نوروز است و این ایام فرصت مغتنمی است تا شهرستان بستک که مجموعه ای از اماکن و نهادهای منحصر به فردی از این جنس را در خود جای داده است بهتر به عموم هم میهمانان شناسانده شود.

وی ادامه داد: ستاد تسهیلات نوروزی استان و به تبع آن شهرستان بستک در بحث خدمات رسانی به مسافران نوروزی طی سال‌های گذشته برنامه قابل قبولی داشته است.

قناعتی بر فراهم آوردن زمینه اسکان مسافران نوروزی در سطح اماکن اقامتی و مدارس شهرستان، تهیه کتابچه راهنمای گردشگری برای ارائه به مسافران و نصب تابلوهای گردشگری، بازدید مستمر از راه‌های مواصلاتی، تجهیز نمازخانه‌ها، آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و انتظامی، نظافت معابر، میادین و بوستان‌های شهر تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک تأمین امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب و در خور شأن مسافران در ایام نوروز را از جمله دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستان دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر وظیفه دارند با تمام توان رفاه و آسایش نسبی میهمانان را فراهم کنند.

وی در پایان از تشکیل هفت کمیته شامل کمیته امنیت و حقوقی، کمیته اطلاع رسانی و آمار و اطلاعات و بازرسی، کمیته فرهنگی و اجتماعی، کمیته حمل و نقل و ترابری، کمیته اسکان و تزئینات شهری، کمیته بهداشت و درمان و کمیته ارزاق و سوخت در شهرستان بستک خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول