اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد

آماده‌سازی 230 مرکز پذیرش مهمانان نوروزی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان از آماده سازی 230 مرکز برای پذیرش و اسکان میهمانان در نوروز 91 خبر داد.

آماده‌سازی 230 مرکز پذیرش مهمانان نوروزی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ذوالفقار نساج پیش از ظهر امروز در نشست ستاد اسکان میهمانان نوروزی با اعلام این خبر اظهارداشت: به منظور ارائه خدمات و رفاه حال مسافران نوروزی، ستاد اسکان اداره کل آماده پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی است و به همین منظور تعداد 230 مدرسه با یک‌هزار و 822 اتاق تجهیز شده است.

وی ادامه داد: مدارس و اتاق‌های پیش بینی شده برای اسکان مهمانان به اقلامی از قبیل تلویزیون، یخچال، فرش، گلیم فرش، موکت، اجاق گاز و حمام مجهز بوده و با درجه بندی از سطح الف، ب و ج  آماده ارائه خدمات رفاهی به مراجعین است. 

به گفته وی در راستای تکریم و رفاه حال فرهنگیان عزیز در سراسر کشور و به منظور ارائه هر چه بهتر تسهیلات اسکان در مدارس، کاهش زمان انتظار و دریافت امکانات اسکان، طرح رزرو اینترنتی مهمانان فرهنگی در استان برای ایام نوروز 91 به اجراء در آمده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: از تاریخ یکم تا 25 اسفندماه 90 فرهنگیان می‌توانند به سایت اسکان به نشانی www.eskan.medu.ir. مراجعه و نسبت به رزرو اینترنتی خود اقدام نمایند.

نساج بیان داشت: نشانی و شماره تلفن مراکز پذیرش میهمانان نوروزی در شهر سنندج برای اطلاع مهمانان نوروزی شامل محل پذیرش شماره یک به آدرس خیابان آبیدر، میدان کوهنورد، دبیرستان نسیبه با شماره تلفن : 3565042 و محل پذیرش شماره دو میدان مادر، خیابان شهید نمکی ، مهدکودک بعثت با شماره تلفن : 3234134 همچنین محل پذیرش شماره سه خیابان طالقانی، میدان سهروردی، مرکز تربیت معلم شهید مدرس سنندج با شماره تلفن : 2263725 است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول