اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی امکانات و خدمات برای استقبال از مهمانان نوروزی در این استان فراهم شده است.

چهارمحال و بختیاری آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی پیش ازظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی این استان، اظهار داشت: تمامی اعضای کمیته موظف هستند به‌ منظور اجرایی شدن دستورالعمل‌ها و برنامه‌های کمیته‌های فرهنگی و تبلیغات این ستاد در اسرع وقت برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی، اطلاع‌رسانی این کمیته‌ها را یکی از مهم‌ترین اقدامات اعضای کمیته‌های ستاد تسهیلات این سفر برشمرد و گفت: بر همین اساس به‌ منظور معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری این استان به ‌منظور جذب بیش از پیش توریست و گردشگر طرح معرفی این استان از سوی شبکه‌های ملی در دستور کار قرار گرفته است در صورت تحقق گامی موثری در این مسیر برداشته می‎شود.

جلالی ادامه داد: این استان در مسیر استان‌های خوزستان، اصفهان،کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که این مسئله می‌‎تواند به‌عنوان یک پتانسیل برای مسئولان این استان به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تدوین بروشوری از معرفی جاذبه‌ها، امکانات و تجهیزات راهداری، بهداشتی، درمانی این استان به‌منظور در اختیار قرار دادن به مسافران نوروزی این استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه این بروشور در حال حاضر در دست طراحی است، گفت: شناسایی مکان‌های دینی و جاذبه‌های گردشگری این استان از مهم‌ترین اهداف اجرایی این طرح است.

جلالی با بیان اینکه در سال گذشته از سوی ستاد تسهیلات سفر این استان 18 برنامه اجرایی تدوین و عملیاتی شد، گفت: با بروز برخی ناهماهنگی‌‎ها تمامی این برنامه‌ها اجرایی نشد، بر همین اساس لازم است تا در سال‌ جاری مسئولان هماهنگی و تلاش مضاعفی داشته باشند تا بتوانیم در پذیرایی از مهمانان نوروزی بهترین عملکرد را به ثبت برسانیم.

رئیس کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی موجب برکات معنوی و مادی بسیار است که در گرو همدلی و مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول