اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خورموج:

حضور دانشگاهیان در انتخابات پرشور خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: دانشگاهیان با حضور و مشارکت چشمگیر خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام می‌افزایند.

حضور دانشگاهیان در انتخابات پرشور خواهد بود

علیرضا چمکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت:حضور آگاهانه، با بصیرت و توأم با روشنگری از جمله ویژگی‌های جامعه دانشگاهی در عرصه‌های مختلف است و نقش فرهیختگان در تبیین جایگاه ویژه انتخابات برای اقشار مختلف مردم بسیار مهم است.

وی افزود: انتخابات فرار و بسیار مهم است و حضور مردم در آن به منزله میثاق مجدد با امام (ره) و آرمان‌های انقلاب و بیعت مجدد با حضرت امام خامنه‌ای است.

چمکوری یادآور شد: دشمن مشروعیت نظام را هدف قرار داده و ما وظیفه داریم با بصیرت‌افزایی این نقشه خام دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به عنوان الگوی پیشرفت در منطقه جایگاه خود را تثبیت کرده است اظهار داشت: لازم است برای تحقق عزت اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش شود.

این مدرس دانشگاه خواستار انتخاب نامزد اصلح در میان کاندیداهای موجود شد و گفت: انتخاب افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت، در جهت ایجاد مجلس توانمند بسیار تاثیرگذار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: هر چقدر مجلس به عنوان بالاترین نهاد قانونگذاری در کشور، توانمندتر باشد قطعا کشوری خواهیم داشت که می‌تواند در عرصه‌های مختلف جهانی نقش‌آفرینی کند.

وی موج ایجاد شده ناشی از بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب ایران دانست و خاطر نشان کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور آگاهانه خود در صحنه به عنوان نماد و الگویی برای کشورهای اسلامی می‌توانند تاثیرگذاری زیادی در منطقه و جهان اسلام ایجاد کنند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول