اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

اخلاق انتخاباتی را خرج ادعاهای واهی نکنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: شایسته نیست کاندیداهای مجلس نهم اخلاق و مکارم رفتاری انتخاباتی را خرج برخی از ادعاهای کذایی و غیرواقعی کنند.

اخلاق انتخاباتی را خرج ادعاهای واهی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال که با حضور کاندیداهای انتخاباتی مجلس نهم در خلخال برگزار شد، اظهار داشت: امروز جای هیچ‌گونه مجادله و حراج گذاشتن شرف، وجدان و بصیرت و آگاهی مردم و عموم جامعه نیست بلکه امروز باید کاندیداهای ما مظهر اخلاق و مدافع کرامت انسانی باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام اسلامی ایران تصریح کرد: برای برقراری نظام قانونمند و شکوهمند اسلامی از اول دوران پیامبر اکرم (ص) و حضور 124 هزار رسول الهی تا عصر حاضر بهای سنگینی پرداخت شده و اکنون رسالت ما تبعیت از رهبری و هوشیاری در برابر فتنه‌ها است.

رشتبری خاطر نشان کرد: ‌آنهایی که سعی می‌کنند با برخی اقدامات خود دستاوردهای نظام و حرکت اصیل مردم را خدشه‌دار و یا زیر سئوال ببرند در حقیقت حیات خود را به خطر انداخته و سلامت انتخابات و حرکت غرورآفرین مردم را دچار خدشه کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: وظیفه ما حفظ نظام در کنار رهبری و مشارکت حداکثری مردم است.

در این جلسه امام جمعه شهرستان کوثر نیز در سخنانی بلند نظری و تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب را در بیان نقاط ضعف و تقویت وحدت ملی بیان کرد و ادامه داد: دشمن در این انتخابات قصد سواستفاده دارد و ما با وحدت ملی باید این ترفندها را خنثی کنیم.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی گفت: انتخابات و حضور حداکثری مردم در 12 اسفند پلی برای انتخابات آینده است و این حضور حداکثری دشمنان را ناکام می‌گذارد.

وی تصریح کرد: اگر فردی پیدا شود و بخواهد با دروغ‌ها و بدعت‌ها جامعه و افکار عمومی را ملتهب کند از جامعه انحرافی است و ما در مقابل دشمنان و ستیزه‌گران نظام اسلامی استوار می‌ایستیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول