اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس:

رفتار نامزدها نشانه شخصیت آنهاست/ اخلاق انتخاباتی رعایت شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس گفت: رفتار نامزدهای انتخاباتی نشانه شخصیت و تیپ باورمندی آنها است.

رفتار نامزدها نشانه شخصیت آنهاست/ اخلاق انتخاباتی رعایت شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور سبب مأیوس شدن دشمنان می‌شود.

وی افزود: حضور گسترده عموم مردم در انتخابات نمایشگر اقتدار و عظمت نظام الهی جمهوری اسلامی است و بار دیگر این حضور گسترده چشم دشمنان را به خود خیره می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس تصریح کرد: بدون تردید شور و بصیرت مردم در انتخابات، جهاد در راه خدا و عمل صالح و مبینی است که مخالفان و معاندان را دچار سرنگونی و مدیریت آشفته‌ای می‌کند.

مرادی یادآور شد: ایمان به خداوند و باور نسبت به گواه بودن حجت الهی و هم‌چنین تعالیم آسمانی وحی اقتضای رعایت اخلاق انتخاباتی و داشتن انتخاباتی مبتنی بر اخلاق دارد.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها باید با رعایت مسائل اخلاقی، انتخابات را در فضایی سالم و بدون تنش برگزار کنند تا دشمنان نیز از برخی رفتارها سوءاستفاده نکنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس افزود: توجه به واقعیت‌ها، پرهیز از اتهام‌زنی، مراعات آداب اسلامی و رعایت شأن ایمانی از جمله وظایف نامزدهای انتخاباتی و مبلّغان آنها است.

وی تصریح کرد: با وحدت و هم‌بستگی و پرهیز از تخریب باید در میدان جنگ نرم زمینه زبونی و ذلت دشمنان را فراهم کرد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول