اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 132

جبارِی: آرای مردم در انتخابات، ترسیم‎کننده مبادلات جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان گفت: آرای مردم در انتخابات، ترسیم کننده مبادلات جهان است.

جبارِی: آرای مردم در انتخابات، ترسیم‎کننده مبادلات جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‎اصغر جباری در همایش بازرسان، سربازرسان و هیئت‎های بازرسی گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: اقدام به موقع و سنجیده بازرسان می تواند تسهیل کننده روند برگزاری انتخابات باشد.

وی تصریح کرد: تسلط بر ماموریت محوله، قوانین و اجرای عملی آنچه را که فرا گرفتند از حداقل انتظاراتی است که برای برگزارکنندگان انتخابات و به ویژه بازرسان مهم است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان گفت: تدبیر هوشمندانه و همراه با دغدغه پاک استاندار برای برگزاری انتخابات باشکوه، ماموریت بازرسان و همه برگزارکنندگان را سنگین‎تر می‎کند و در این جمع آمادگی خود را به استاندار لبیک می‎گوییم.

جباری افزود: مجریان با امانتداری و قانون‎مداری به نامزدان و طرفداران آنها اطمینان می‎دهند که رسالت و ماموریت آنها تبدیل به عمل می‎شود.

مدیرکل حوزه استاندار گلستان با اشاره به اینکه آرای مردم در انتخابات، ترسیم کننده مبادلات جهان است، گفت: حضور در انتخابات، محصور مرز جغرافیایی ایران نیست بلکه در درون و برون کشور نیز، انتخابات ایران اسلامی آثار و برکاتی دارد.

جباری ادامه داد: دو جبهه مجاهدان، بیدار دلان و آزادیخواهان دنیا که می‎خواهند از نتایج الگوبرداری کنند و دیگری، جبهه استکبار است که می‌خواهند خط سیر و افق آینده خود را ترسیم کنند، منتظر نتیجه و فرجام انتخابات ایران هستند.

وی افزود: همچنین پنج مرجع مردم، نظام و همه شهدایی که این آسایش و امنیت را ارمغان آوردند، قانون، کاندیدای انتخابات در استان و خدای بزرگ، مطالبه‎کننده موضوع نتیجه یا فرآیند انتخابات هستند.

جباری گفت: در صورت حرکت بر مدار یقین به خدای بزرگ است که انتخابات در بهترین، کامل‎ترین و شایسته‎ترین نحو در استان، برگزار می‎شود و حضور ملت در آن باشکوه‎تر از قبل خواهد بود.

در این همایش بیش از یک‌هزار بازرس و سربازرس شرکت کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول