اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

سالاری: تبلیغات دشمن راه به جایی نمی‌برد / دشمن پاسخش را در انتخابات می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی دفتر نهاد مقام رهبری در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه تبلیغات دشمن تنها در عده خاصی تاثیر خواهد گذاشت، گفت: توده مردم که رکن اصلی نظام را تشکیل می‌دهند، تاثیری نخواهد گذاشت.

سالاری: تبلیغات دشمن راه به جایی نمی‌برد / دشمن پاسخش را در انتخابات می‌گیرد

محمد سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و دینی است و مردم ما انقلاب را از خود می‌دانند و در قبال اسلام و انقلاب مسئول خواهند بود.

وی گفت: طبق سال‌های گذشته انتخابات پرشور و بانشاطی خواهیم داشت و با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.

مسئول اجرایی دفتر نهاد مقام رهبری در دانشگاه بیرجند اظهار داشت: تخصص و ولایت‌مداری مهم‌ترین اصل برای کاندیداهاست.

سالاری یادآور شد: نمایندگان باید در موازین شرعی اسلام حرکت کنند و پیرو ولایت فقیه بوده و بتوانند مشکلی را از مردم حل کنند و باری را از دوش مردم بردارند.

وی تصریح کرد: نمایندگان نباید به مردم قول‌های دروغ بدهند و در حد توانایی و حیطه خودشان حرف بزنند و به قول‌هایی که می‌دهند نیز وفادار بمانند.

مسئول اجرایی دفتر نهاد مقام رهبری در دانشگاه بیرجند بیان کرد: نمایندگان باید رعایت احترام و قوانین انتخابات را نگه داشته و به یکدیگر اهانت نکنند و هر کدام فقط برنامه‌های خود را ارائه بدهند.

سالاری اظهار داشت: انقلاب ایران کشورهای جهان و منطقه را تحت‌الشعاع خود قرار داده است و در این ایام که شاهد بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم بی‌شک انتخابات ایران تاثیرگذار خواهد بود و باید با حضور خود سبب دل گرمی مردم این کشورها شویم.

وی گفت: رسانه‌های بیگانه نمی‌توانند نقشی را ایفا کنند و نقش آنها ضعیف است و تنها در عده خاصی تاثیر می‌گذارد و در توده مردم که رکن اصلی نظام را تشکیل می‌دهند تاثیری نخواهد گذاشت.

مسئول اجرایی دفتر نهاد مقام رهبری در دانشگاه بیرجند بیان کرد: دانشجویان امسال در این دوره انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت و دلیل بر این مدعا فعالیت اکثر دانشجویان در ستادهای انتخاباتی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول