اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 182

ابراهیمی: وضعیت تبلیغات انتخاباتی در چالوس مطلوب است

خبرگزاری فارس: عضو ستاد بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس استان مازندران گفت: وضعیت تبلیغات انتخابات در چالوس مطلوب و راضی‌کننده بوده است.

ابراهیمی: وضعیت تبلیغات انتخاباتی در چالوس مطلوب است

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در حاشیه بازدید از ستادهای انتخاباتی در چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: هیئت‌های بازرسی، نظارت مستمر بر نحوه تبلیغات کاندیداها در سراسر استان دارند و با هرگونه تخلف از سوی ستادها برخورد می‌کنند.

وی اظهار داشت: این ستاد تلاش می‌کند تا با نظارت مستمر خود برنامه‌ریزی درستی را برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه در روز 12 اسفند به انجام برساند.

ابراهیمی تاکید کرد: امت اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود در این انتخابات، افق جدیدی را پیش روی انقلاب اسلامی می‌گشایند و گام بزرگی در تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برمی‌دارد.

عضو ستاد بازرسی انتخابات استان مازندران تصریح کرد: امروز چشمان امیدوار ملت‌های مسلمان و مظلومان و آزادی‌خواهان جهان به جمهوری اسلامی به عنوان کانون بیداری اسلامی دوخته شده و امت حماسه‌ساز و غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر همچون حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس، انتخابات ریاست جمهوری، 9 دی و دفع فتنه سال 88، با حضور هوشمندانه و با نشاط و پر شور، وفاداری و غیرتمندی خویش را ثابت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: به دلیل اینکه مردم نظام و انقلاب اسلامی را از خود می‌دانند بنابراین با پیوستگی و تعامل بین دولت و ملت این بار نیز شاهد شکست دشمنان کوردل انقلاب هستیم و مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی ثابت می‌کنند که مدافع انقلاب و نظام هستند.

ابراهیمی درباره فعالیت‌های ستاد بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران اذعان داشت: این ستاد در شهرستان‌های استان فعال بوده و نظارت مستمری را در برگزاری انتخابات داشته و با هر گونه و تخلف در حاشیه‌سازی به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول