اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دقایق نخستین شروع تبلیغات صورت گرفت

تب داغ تبلیغات انتخاباتی در تمام شهرها و روستاهای قیروکارزین

خبرگزاری فارس: تب داغ تبلیغات انتخاباتی در قیروکارزین که از صبح پنج‌شنبه گذشته آغاز شده است، حکایت از حضوری حداکثری مردم در انتخابات را دارد.

تب داغ تبلیغات انتخاباتی در تمام شهرها و روستاهای قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در قیروکارزین هم‌زمان با سراسر کشور از دقایق اولیه پنج‌شنبه گذشته آغاز شده و ستادهای انتخاباتی نامزدها در سطح این شهرستان فعال هستند.

فرماندار قیروکارزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان‌های قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند به طور مشترک یک نماینده را وارد ساختمان بهارستان می‌کنند که این خود بر تب داغ انتخابات و رقابت نامزدهای انتخاباتی افزوده است و نوید حضوری حداکثری در انتخابات را می‌دهد.

عبدالحسن صمدنژاد افزود: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 13 نفر برای به دست آوردن سهم یک کرسی این سه شهرستان در مجلس نهم به تأیید صلاحیت نهایی رسیده و با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فرماندار قیروکارزین با ذکر اسامی این نامزدها ادامه داد: 10 مرد و سه زن در این دوره با یکدیگر رقابت دارند.

صمدنژاد اضافه کرد: این نامزدها تا ساعت هشت صبح روز 11 اسفند ماه جاری یعنی تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی مجاز به انجام تبلیغات انتخاباتی در چارچوب موارد قانونی هستند.

این مقام مسئول خطاب به کاندیداها بیان داشت: با آگاهی از حقوق و تکالیف قانونی خود و رعایت قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات انتخاباتی و رعایت اخلاق با ایجاد جوی سالم همراه با آرامش زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم آورید.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به تلاش‌های دشمن برای ایجاد تفرقه در کشور ابراز داشت: باید با حفظ وحدت و یکپارچگی و با همدلی و همراهی تمام اقشار و حرکت در مسیر ولایت در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز حضوری حداکثری همراه با انتخابی شایسته را رقم بزنیم.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول